۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
کد مطلب : ۴۴۶۶۴
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری؛

کمک مومنانه ، روزنه امید به آسیب دیدگان از کرونا /توزیع 37 هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: علاوه بر رزمایش مرحله اول و دوم در مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه 37 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در چهارمحال و بختیاری تهیه و اماده توزیع بین آسیب دیدگان از ویروس کرونا و نیازمندان در سطح استان قرار گرفت.
کمک مومنانه ، روزنه امید به آسیب دیدگان از کرونا /توزیع 37 هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری عصر امروز در سومین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه اظهار کرد: مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان های 10 گانه، امروز به همت اقشار مختلف مردم این استان،  گروه های جهادی و  بسیج قرارگاه های شهرستانی استان برگزار شد .

وی تصریح کرد: علاوه بر رزمایش مرحله اول و دوم در مرحله سوم رزمایش مواسات  و کمک مومنانه 37 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در چهارمحال و بختیاری  تهیه  و اماده توزیع بین آسیب دیدگان از ویروس کرونا و نیازمندان در سطح استان قرار گرفت.

سردار اکبری با اشاره به اینکه شهرستان های 10 گانه استان چهارمحال و بختیاری تلاش های بسیار ارزنده ای در راستای کمنک مومنانه داشته اند بیان داشت: امروز شهرستان کیار برای ارتباط رسانه ای در سراسر کشور و رسانه های درونی انتخاب شد که تلاش و همت خود را در این راستا بتواند نشان دهد.

وی افزود: جهادگران ما در رزمایش مواسات و کمک مومنانه این شهرستان حقیقتا" کارهای ارزشمندی را انجام داده اند که امروز شاهد رزمایش مرحله سوم در سپاه ناحیه شهرستان کیار هستیم.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۲۰:۵۱:۴۸

27 May 2020