۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۴۴۶۵۸
امام جمعه هفشجان:

نیروی انتظامی ضامن امنیت شهرها و روستاها است/ پلیس یک سازمان اجتماعی است دلیلی بر تحریم آن نیست

حجت الااسلام سید حسن جلالی امام جمعه هفشجان گفت: پلیس در هر زمان و با هر شرایطی به وظیفه خود به خوبی عمل کرده و امنیت را برای شهرها رقم زده است.
نیروی انتظامی ضامن امنیت شهرها و روستاها است/ پلیس یک سازمان اجتماعی است دلیلی بر تحریم آن نیست
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن جلالی امام جمعه هفشجان در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با توجه به جایگاه مهم نیروی انتظامی، پلیس، امنیت جامعه را در دست گرفته و امتحان خود را در این زمینه پس داده است.

وی با اشاره به اینکه از نیروهای خدوم جامعه اسلامی می توانیم به نیروهای امنیتی و پلیس اشاره کنیم تصریح کرد: پلیس در هر زمان و با هر شرایطی به وظیفه خود به خوبی عمل کرده و امنیت را برای شهرها رقم زده است.

جلالی با بیان اینکه نیروهای امنیتی و پلیس ضامن امنیت شهرها و روستاهای این مرز و بوم است عنوان کرد: اگر نیروی انتظامی نبود هرج و مرج و مفاسد اخلاقی در شهرها و آبادی ها بیداد می کرد و جوامع دچار از هم پاشیدگی می شد.

وی با اذعان بر اینکه اقدام احمقانه آمریکا مبنی‌بر تحریم نیروی انتظامی نشان از چهره پلید دولت تروریست دارد گفت: آمریکایی ها مرض سیاسی دارند وگرنه نیروی انتظامی یک سازمان بی طرفی است که در تمام کشور ها یک وظیفه واحد دارند و آن جلوگیری از هرج و مرج در جامعه است.

امام جمعه هفشجان یاد آور شد: نیرو انتظامی در یک سازمان اجتماعی است و هیچگاه در میادین سیاسی ورود پیدا نکرده است پس دلیلی بر تحریم کردن آن نیست.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی همیشه مقابل اشرار ایستاده است گفت: نیروی انتظامی در رابطه با اشراری که از کشورهای دیگر به طرف سرزمین ما هجوم آورده و مواد مخدر را وارد کشور میکردند ایستادگی می کرد.

حجت الاسلام جلالی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی شهید بسیاری داده تا مملکت ما دچار آسیب نشود آن ها وظیفه خود را به خوبی انجام داده و دعای خیر مردم همیشه همراه آن ها است.

انتهای پیام/ ۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۵۱:۳۴

27 May 2020