کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

منتخب مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی ؛

تصویب قانون شفافیت، مسئولیت خطیر مجلس آینده

4 خرداد 1399 ساعت 7:32

احمد راستینه منتخب مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب قانون شفافیت در مجلس یازدهم ، روابط اقتصادی به روابط سالم ، شفاف و روشن تبدیل می شود.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ احمد راستینه منتخب مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: آن چیزی که امروز مردم از مجلس انتظار دارن این است که مجلس در راستای تصویب قوانین برای حل مسائل واقعی جامعه پیشگام باشد و دوم در راستای اثر بخش کردن قانون حوزه نظارتی خود را گسترش دهد.

 وی تصریح کرد: مجلس باید با اثر بخش کردن قانون، مسائل مردم را در یک اثر گذاری و اولویت به سمت حل ان ها حرکت دهد.

مجلس آینده اعتماد مردم را باید احیاء کند

راستینه با اشاره به اینکه مجلس آینده مسئولیت های خطیر و سنگینی دارد گفت: اولین مسئولیت مجلس آینده یک بار دیگر احیاء اعتماد عمومی مردم  نسبت به دستگاه ها است.

وی افزود: متاسفانه به خاطر نا کار آمدی بخشی از بدنه دستگاه های مدیریتی و به علت عدم حل مسائل مردم به ویژه مسئله جوانان بر حوزه اشتغال، مسکن ، ازدواج و وضعیت معیشتی، موجب شده امروز بخش قابل توجهیی از مردم جامعه ما نسبت به عملکرد دستگاه ها بی اعتماد و مطالبه گر باشند.

راستینه عنوان کرد: مجلس آینده وظیفه دارد در راستای ارتقاء امید مردم با تمرکز بر حل مسائل مردم یعنی مسئله اشتغال، ازداواج ، سبد معیشتی مردم با تمرکز بر قوانینی که به نفع طبقات مستضعف و طبقات متوسط جامعه باشد و تلاش می کند این اعتماد عمومی را احیاء کند .

وی خاطر نشان کرد: یکی از مسئولیت های مجلس آینده که بسیار حائز اهمیت است ، تلاش برای قانون شفافیت آرا نمایندگان ، به گونه ای که مردم نسبت به نمایندگانشان اطمینان پیدا کنند که آن ها در بازی های سیاسی منافع ملی را قربانی بازی های سیاسی ، جریان ها و گروه ها نخواهند کرد .

راستینه یادآور شد: تصویب قانون شفافیت در مجلس از مسئولیت های خطیر مجلس آینده است تا در برابر خلاء های فساد آور و روابط نا سالم اقتصادی با نگاه دقیق و درست با مسائل و موضوعات بتواند این خلاء های موجود را که به ایجاد رانت فساد و امضاء طلایی می شود اصلاح و با تصویب قانون شفافیت روابط اقتصادی را به روابط سالم ، شفاف و روشن تبدیل کند .
 
انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 44646

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44646/تصویب-قانون-شفافیت-مسئولیت-خطیر-مجلس-آینده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir