۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۴۴۶۳۹
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

فتح خرمشهر الگوی آزادسازی قدس شریف است

فتح خرمشهر نقطه عطف در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس و الگوی آزادسازی قدس شریف از چنگال رژیم کودک کش صهیونیستی است.
فتح خرمشهر الگوی آزادسازی قدس شریف است
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری و مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با صدور پیام مشترک ضمن گرامیداشت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، یاد و خاطره شهدای عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس را گرامی داشتند.

متن کامل این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

فتح خرمشهر، از نقاط مهم و حساس تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است، که قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را به ظهور رساند و چشم جهانیان را خیره کرد.

عملیات بیت المقدس در 30 دقیقه بامداد روز 10 اردیبهشت 1361 با قرائت رمز مقدس "بسم الله الرحمن الرحیم. بسم الله القاسم الجبارین، یا علی ابن ابی طالب علیه السلام" در حالی  آغاز شد، که شهید آیت الله صدوقی و آیت الله مشکینی نیز در کنار فرماندهان سپاه و ارتش در قرارگاه کربلا حضور داشتند و هر یک به‌طور جداگانه، پیام‌هایی را به وسیله بی‌سیم خطاب به رزمندگان اسلام قرائت کردند و با پیروزی رزمندگان اسلام در سوم خرداد و فتح خرمشهر، به اذعان رسانه‌های غربی، آخرین و مهم‌ترین افتخار جنگی رژیم بعث عراق و برگ برنده صدام از دست آنها خارج شد و موجبات نگرانی آمریکا و به خطر افتادن منافع دنیای غرب شد.

فتح غرورآفرین خرمشهر، برکات بیشماری داشت، که افزایش قدرت بازدارندگی خارجی، اثبات نقش ایمان و معنویت در موفقیت رزمندگان جبهه جهاد فی سبیل الله و ظهور جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه‌ای از ثمرات این نبرد خالصانه با تکیه بر قدرت لایزال الهی است.

با توجه به تقارن ایام عملیات آزادسازی خرمشهر و روز جهانی قدس، اعتقاد راسخ داریم فتح خرمشهر الگوی آزادسازی قدس شریف است و بر اساس فرمایشات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظل العالی) در روز جهانی قدس، همه باید به ملت فلسطین در جهاد مقدس یاری برسانیم و در راه مبارزه از اعتماد به دولت‌های غربی و مجامع جهانی پرهیز کنیم.

بی‌شک همه دلسوزان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و آحاد امت اسلامی و مردم آزاده در اقصی نقاط جهان باید در راستای عمل به تکلیف دینی، انسانی و اخلاقی برای الگوگیری از رشادت و شهامت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بویژه عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس، برای آزادسازی قدس عزیز بیش از پیش تلاش کنند.

وَمَا النَّصْرُ إِلا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ حَکِیمٌ.
و السلام علیکم و رحمه‌الله
 
سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری                        سید امان الله حسینی صدر
 فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام                 مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قمربنی هاشم علیه السلام

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۴۵:۲۱

23 May 2020