۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۴۴۶۳۶
مسول ناحیه دانشجویی چهارمحال و بختیاری؛

توزیع یک هزار بسته کمک مومنانه بدست بسیجیان دانشجو

مرتضی کریمی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری از آماده نمودن و توزیع 1000بسته کمک های مومنانه توسط بسیجیان و جهادگران دانشجوی چهارمحال و بختیاری خبرداد.
توزیع یک هزار بسته کمک مومنانه بدست بسیجیان دانشجو
 مرتضی کریمی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛  با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت در خصوص طرح کمک مومنانه و مواسات در ایام ماه مبارک رمضان، گفت: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان در سطح 6 حوزه و 3 دفتر شهرستانی و در مجموع 64 پایگاه و حوزه بسیج دانشجویی آغاز شده است.

کریمی افزود: بسیجیان و دانشجویان استان تا امروز توانسته اند بیش از یک هزار  بسته مایحتاج ضروری زندگی مستمندان را تهیه نمایند که این اقلام روز شنبه ۳خرداد همزمان با آخرین روز ماه مبارک رمضان راس ساعت ۱۱ صبح از مسجد دانشگاه دولتی شهرکرد و در 10 شهر و 5 شهرستان توزیع خواهد شد.

وی بیان داشت: این بسته ها شامل برنج، گوشت سفید، شکر، رب، لوبیاقرمز، روغن و نخود، ماکارونی  می باشد که ارزش هر بسته بالغ بر دومیلیون و 200هزار ریال می باشد.

 مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اظهار داشت: در این طرح بزرگ و خیرخواهانه بیش از 500 دانشجوی بسیجی در قالب 40 گروه جهادی شرکت داشته اند .

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۳۶:۵۵

23 May 2020