۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۸
کد مطلب : ۴۴۶۲۶
تحليلگر مسائل سياسي؛

قدس ريشه بيداري اسلامي درمبارزه با تروريسم است

تحليلگر مسائل سياسي گفت:روز جهاني قدس ابتکار بي‌نظير امام‌خميني(ره) به شمار مي‌رود که به يک جريان ضداستکباري عليه مستکبران و در صدر آنها رژيم صهيونيستي تبديل شد.
قدس ريشه بيداري اسلامي درمبارزه با تروريسم است
سيد اصغر حسيني تحليلگر مسائل سياسي در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز  درباره تاثيرات نامگذاري روز قدس بر معادلات جهاني، گفت: نام گذاري روز قدس با تدبير، هوشياري و ابتکار حضرت امام خميني (ره) در همان سال اول انقلاب اسلامي انجام گرفت و اين موضوع سبب شد تا تمامي اذهان جهان و به خصوص مسلمين به موضوع فلسطين معطوف شوند. 

حسيني افزود: اين اقدام سبب شد تا ظلمي که در حق مردم فلسطين روا داشته مي‌شد، فراموش نشود. اقداماتي که دولت‌هاي انگليس، آمريکا و دولت‌هاي اروپايي انجام دادند به مانند خنجري بود که در پشت جهان اسلام فرو رفت و رژيمي را در منطقه به صورت نامشروع پايه‌گذاري کرد که در پي آن، هنوز جهان اسلام درگير اين موضوع است.

وي ادامه داد: روز جهاني قدس ابتکار بي‌نظير امام‌خميني(ره) به شمار مي‌رود که به يک جريان ضداستکباري عليه مستکبران و در صدر آنها رژيم صهيونيستي تبديل شد.

وي با بيان اينکه بيماري کرونا برگزاري تجمعات در ايران و ديگر نقاط جهان را تحت تأثير قرار داده افزود: بايد همگان بسيج شويم و فضاهاي مجازي را مملو از شعارهاي قدسي، فلسطيني و مقاومتي کنيم؛ بايد صدايمان را در رسانه هاي اجتماعي و اينترنتي به گوش جهانيان برسانيم و همنوا و هم نغمه، با مشتهاي گره کرده با فلسطينيان مظلوم همراه شويم و تمام فريادمان را بر سر آمريکا و فرزند نامشروعش اسرائيل غاصب سردهيم.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۰۶:۵۹:۲۷

22 May 2020