۰
plusresetminus
سجاد شهرانی کارشناس مسائل سياسي گفت: درست است که امسال سردار شهيد سليماني در بين ما نيست اما راه سردار همچنان ادامه دارد تا به آزادي قدس شريف منتهي شود.
در نبود سردار مقاومت راه مقاومت همچنان ادامه دارد/ تحولات منطقه حکايت از قرار گرفتن رژيم صهيونيستي در سراشيبي زوال و انحطاط دارد
سجاد شهراني در مصاحبه با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ پيرامون روز قدس گفت: معمار کبير انقلاب اسلامي بر اساس يک راهبرد بين المللي مسئله فلسطين را به يک استراتژي در جهان اسلام تبديل کردند بنابر اين روز جهاني قدس نماد وحدت است، وحدتي که محور اصلي آن دفع غده سرطاني رژيم صهيونيستي و حل مسئله فلسطين است.
 
شهراني در ادامه عنوان کرد: روز قدس يادآور مقاومت در کشور هاي مقاومت مسلمان و نشان دهنده هويت پنهان برخي کشورهاي عربي مدعي مسئله فلسطين است. کشورهايي که نه تنها در برابر زياده خواهي هاي رژيم صهيونيستي ايستادگي نکردند بلکه در بيشتر مواقع از جنايت هاي اين رژيم کودک کش حمايت کردند و از اين منظر روز قدس هم روز مقابله با رژيم صهيونيستي و هم روز مقابله با کشورهاي عربي خائن به آرمان مقدس فلسطين است.

وي گفت: متاسفانه روز قدس امسال با فقدان فرمانده مقاومت شهيد سردار قاسم سليماني عزيز برگزار می شود و اين امر نشان دهنده پيروي از راه و روش شهيد سليماني و عدم هرگونه خلل در اين راه است و در مجموع مي توان گفت که برآيند تحولات منطقه حکايت از قرار گرفتن رژيم صهيونيستي در سراشيبي زوال و انحطاط دارد و در نقطه مقابل يعني جبهه مقاومت در حال قدرت گرفتن هرچه بيشتر است لذا بعد از شهادت سردار سليماني گفتمان مقاومت محکمتر از قبل به مسير خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/530پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۰۶:۵۶:۲۶

22 May 2020