کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیانیه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:

آزادی قدس انتقام اصلی خون پاک شهدای مقاومت است

1 خرداد 1399 ساعت 11:39

سپاه قمربنی هاشم (ع) با صدور بیانیه، محو رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار و آزادی قدس را انتقام اصلی خون پاک سردار دلها و شهدای جبهه مقاومت دانست.


به گزارش  جهانبین نیوز ؛ متن کامل بیانیه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی قدس به شرح ذیل منتشر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم
«سُبحـنَ الَّذِى اَسرى بِعَبدِهِ لَيلاً مِنَ المَسجِدِ الحَرامِ اِلَى المَسجِدِ الاَقصَی الَّذى بـرَكنا حَولَهُ لِنُرِيَهُ مِن ءايـتِنا اِنَّهُ هُوَ السَّميعُ البَصير»
در آستانه چهل و یکمین سالروز نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) هستیم ، که فرمودند:"  من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اكرم می‌دانم، و روزی است كه باید ما تمام قوای خودمان را مجهز كنیم؛ و مسلمین از آن انزوایی كه آنها را كشانده بودند خارج شوند، و با تمام قدرت و قوت در مقابل اجانب بایستند و ما در مقابل اجانب با تمام قوا ایستاده‌ایم، و نخواهیم اجازه داد كسان دیگر در مملكت ما دخالت كنند، و مسلمین نباید اجازه بدهند كه كسان دیگر در ممالكشان دخالت كنند."

به مصداق فرمایشات حضرت امام خمینی(ره)؛ " در روز قدس، ملتها باید به حكومت هایی كه خائن هستند هشدار دهند. روز قدس روزی است كه ما خواهیم فهمید چه اشخاصی و چه رژیم هایی با توطئه‌گرهای بین‌المللی موافقت دارند و با اسلام مخالفت. آنهایی كه شركت ندارند مخالف با اسلام هستند، و موافق با اسرائیل، و آنهائی كه شركت كردند متعهد هستند و موافق با اسلام و مخالف با دشمنان اسلام ـ كه در رأس آنها امریكا و اسرائیل است. روز قدس روز امتیاز حق از باطل است، روز جدایی حق و باطل است".
آری روز قدس از منظر ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری نیز؛  "روز آرمانها و اهداف مقدس و اسلامى اين امت است. روز قدس يكى از مهمترين روزها در جهان اسلام است. روز قدس بايد روز آمادگى براى آزادسازى قدس باشد".

ما پاسداران و بسیجیان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری با لبیک به فرمان امامین انقلاب اسلامی، ضمن ابراز نفرت و انزجار از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و حامیان استکباری رژیم اشغالگر قدس، توطئه شکست خورده از پیش با عنوانِ «معامله قرن» و خیانت ارتجاع عرب و برخی مدعیان دروغین و دغل‌باز حمایت از قدس و آرمان ملت مظلوم فلسطین، که در پی تعامل و عادی‌سازی روابط سیاسی با رژیم جعلی و غاصب و کودک‌کش صهیونیستی برآمده‌اند را محکوم می کنیم.

هرچند مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امسال تحت تأثیر شیوع ویروس منحوس  کرونا و تدابیر و الزامات درمانی و بهداشتی مانند سال های گذشته برگزار نمی شود؛ اما سخنرانی حکیمانه و روشنگری های داهیانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) همزمان با روز جهانی قدس(جمعه دوم خرداد99) و در آستانه سالروز  فتح الفتوح آزادسازی خرمشهر در عملیات غرورآفرین بیت المقدس، مسیر جدیدی از مقاومت پرصلابت در جهان را رقم خواهد زد که به یاری خداوند متعال، ریشه غده سرطانی رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو و قدس عزیز را به دامان اسلام برمی گرداند، که انتقام اصلی خون پاک شهدای عزیز جبهه مقاومت و در رأس آنها سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان عزیزش می باشد.

وَمَا النَّصْرُ إِلا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ حَکِیمٌ.
والسلام علیکم و رحمه‌الله
گفتنی است؛ رده های مختلف سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از جمله؛ تیپ 44 قمربنی هاشم(علیه السلام)، سپاه نواحی شهرستان های شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، اردل، کیار، بن، سامان،کوهرنگ و اقشار بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سازمان های بسیج اساتید، حقوقدانان، جامعه پزشکی، ورزشکاران، طلاب و روحانیون، مساجد و محلات، اصناف، جامعه زنان، کارمندان، کارگری، رسانه، مداحان، دانش آموزی، فرهنگیان، مهندسین صنعت، کشاورزی، عمران، هنرمندان، دانشجویی، سازندگی و باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج،  با صدور اطلاعیه های جداگانه، فرارسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشتند .

انتهای پیام/1020ج
 
 


کد مطلب: 44619

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44619/آزادی-قدس-انتقام-اصلی-خون-پاک-شهدای-مقاومت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir