۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۴۴۶۱۸
مسئول نمايندگي ولي فقيه ناحيه مقاومت بسيج فارسان؛

روز قدس روز حمايت از مستضعفان در مقابل مستکبران است/ صهيونيست ها آرزوي حکومت بر نيل تا فرات را بايد با خود به گور ببرند

مسلم رضایی مسئول نمايندگي ولي فقيه ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: روز قدس تنها به حمايت از آزادي قدس تعلق ندارد بلکه روز حمايت از مستضعفان عالم در برابر مستکبران است و تکليف ديني و شرعي ماست.
روز قدس روز حمايت از مستضعفان در مقابل مستکبران است/ صهيونيست ها آرزوي حکومت بر نيل تا فرات را بايد با خود به گور ببرند
مسلم رضايي در آستانه فرا رسيدن روز قدس در  گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: روز جهاني قدس در حالي نامگذاري شد که مساله قدس در دنياي اسلام رو به فراموشي بود و مستکبران و زورگويان در صدد بودند تا به طور کلي نام فلسطين را از نقشه جغرافيا حذف کنند و اگر شرايط به روال زمان پهلوي پيش مي رفت به طور قطع موفق مي شدند اما به برکت انقلاب اسلامي و با نامگذاري روز قدس به اين عنوان مسئله قدس جان تازه اي پيدا کرده و از سر گرفته شد و امام خميني (رحمه الله عليه) دنياي فلسطين را زنده کرد.
 
حجت الاسلام رضايي در ادامه عنوان کرد: روز جهاني قدس، تنها به حمايت از آزادي قدس تعلق ندارد، بلکه روز حمايت از مستضعفان عالَم در برابر مستکبران و ستمکاران است و ما در اين روز به همه کساني که در دنيا از ظلم و ستم به ستوه آمده‌اند مي‌گوييم، ملت ايران پشتيبان شماست و قدرت نظامي و موشکي ايران از شما حمايت مي‌کند زيرا دين ما تأکيد مي‌کند که از مظلومان عالَم حمايت کنيم.
 
وي گفت: امروزه صهيونيست ها فهميده اند که آرزوي حکومت بر نيل تا فرات را بايد با خود به گور ببرند و ديگر اين رويا محقق نخواهد شد و حتي معامله قرن ترامپ نيز از الان شکست خورده است و ديگر راه نجاتي براي آنها باقي نمي ماند. اين موضوع را مي توان از بي علاقگي صهيونيست ها به ماندن در سرزمين‌هاي اشغالي فهميد و سران اين رژيم بايد خيلي التماس کنند تا يهوديان در آن سرزمين بمانند و بيشتر مايل هستند که به کشورهاي ديگر مهاجرت کنند.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۰۸:۰۳

21 May 2020