۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۴۶۱۴
ياداشت/

روز قدس؛ روز دفاع از حق بر عليه باطل

روز قدس روز اميد به پيروزي براي فلسطين مظلوم با تدبير امام خميني (ره) در جهان تبديل به سمبل و نمادي شد که فلسطين را تيتر اول مطبوعات و رسانه هاي جهاني کرد.
روز قدس؛ روز دفاع از حق بر عليه باطل
به گزارش جهانبین نیوز؛ با وجود گذشت بيش از 70 سال از اشغال سرزمين فلسطين اما مردم مسلمان آن کشور و جهان اسلام همچنان در مقابل اين دشمن دست نشانده انگليس و آمريکا ايستاده اند در واقع از سال 1948 م صهيونيست ها اشغال سرزمين فلسطين را آغاز كرده و كوشيدند با كشتن و اخراج اعراب ساكن فلسطين از سرزمينشان شرايط اسكان يهوديان ساير كشورها را در آن سرزمين فراهم آورند و با مجموع افرادي که از کشورهاي مختلف جهان به اين سرزمين اشغالي مهاجرت کردند کشوري يهودي نشين تاسيس کنند.

نابراين با اين هدف تمام خاک فلسطين که ميراثي کهن از تاريخ جهان اسلام بود را تصرف کرده و پس از آن جناياتي را در اين خاک مرتکب شدند که موجب شگفتي جهان شد.

تا قبل از انقلاب اسلامي ايران براي بسياري از مردم جهان مسئله فلسطين تمام شده بود و در حالي که همگان خيال تاسيس کشوري به نام اسرائيل در قلب جهان اسلام را داشتند با وقوع انقلاب اسلامي در ايران و با رهبري امام خميني (ره) همه نقشه ها دگرگون شد. پل ارتباطي فلسطين به جهان اسلام که با خيانت بسياري از کشورهاي جهان و حتي کشورهاي عربي منطقه ويران شده بود با پيروزي انقلاب اسلامي بار ديگر ساخته شد، انقلاب ايران، فلسطين را به مسئله اول جهان اسلام تبديل کرد و امام خميني (ره) به عنوان رهبر محبوب و البته جهاني انقلاب ايران از همان ابتدا بر مسئله فلسطين تاکيد کرده و جنايت هاي صهيونيست ها را يکي پس از ديگري رسوا کرد، به عبارتي درحالي که صداي فلسطينيان قطع شده بود انقلاب اسلامي ايران تبديل به صداي فلسطين شد.

اما روز قدس روز اميد به پيروزي براي فلسطين مظلوم با تدبير امام خميني (ره) در جهان تبديل به سمبل و نمادي شد که فلسطين را تيتر اول مطبوعات و رسانه هاي جهاني کرد در واقع مرداد سال ۵۸ در حالي که کمتر از يک سال از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ايران گذشته بود، حضرت امام خميني (ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي در اقدامي هوشمندانه از مسلمانان جهان خواست تا آخرين جمعه ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کنند و در اين روز همبستگي خود را در حمايت از «حقوق قانوني مردم مسلمان فلسطين» به نمايش بگذارند.

اين اقدام جهاني امام خميني (ره) همانند يک معجزه فلسطين فراموش شده را نجات داد، مسلمانان از سراسر جهان با لبيک گفتن به تدبير رهبر انقلاب ايران آخرين جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب کرده و به حمايت از اين کشور پرداختند.

بنابراين روز قدس روز فرياد و مشت هاي گره کرده مسلمانان جهان بر سران صهيونيست است، روزي که براي مسلمانان نشان از وحدت و براي صهيونيست ها روز وحشت از اتحاد مسلمانان است.

قطعا قدس مقدس با نابودي رژيم جعلي صهيونيست آزاد خواهد شد، روز قدس روز پيروزي حق بر باطل جهاني است روزي که حقيقت يک رژيم جعلي و کودک کش بر همه ملت هاي جهان چه مسلمان و چه غير مسلمان روشن خواهد شد و به تعبير مقام معظم رهبري امام خامنه اي (مدظله العالي) روز قدس بايد تعيين کننده سرنوشت مردم فلسطين باشد، روزي که تمام نقشه هاي شيطاني محور غربي_عبري همچون معامله قرن را در آتش خود خواهد سوزاند.

یادداشت از عين علي باباميرساطحي

انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۵۷:۱۹

21 May 2020