کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک کارشناس سیاسی؛

نگاه امام (ره) تفکرات صهیونیسم را درهم ریخت / روز قدس تجلی مبارزه با استکبار

1 خرداد 1399 ساعت 10:03

احمد رضا بسیج کارشناس مسائل سیاسی گفت: امام راحل مسئله روز قدس را بیان فرمودند که به نوعی در این روز جهان اسلام در مقابل با صهیونیست ها قرار گرفتند و رژیم صهیونیست را در جوهای متعدد در هم شکست و ان را از بین برد.


احمد رضا بسیج کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: روز قدس  یک واقعیتی است که اتفاق افتاده و بیان شده است و ما مسلمانان را در مقابل رژیم صهیونیست قرار داده است که  بخشی از آثار و نتایج آن در حال حاضر و بخش دیگر آن در آینده مشخص می شود .

وی با بیان اینکه نتیجه، اثر و راهپیمایی روز قدس وحدت بین مردم است تصریح کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ، صهیونیست ها به خاطر باور و اعتقادی که داشتند خود را قوم برتر می دانستند و از سوی دیگر معتقد بودند که کل جهان باید به آن ها برسد و برای رسیدن به این هدف خود از هر وسیله و ابزاری چه شرعی و غیر شرعی استفاده کردند.

رژیم صهیونیسم عقیده های خود را بر سه اصل استوار کردند

بسیج با بیان اینکه رژیم صهیونیست عقیده های خود را بر پایه سه اصل استوار کرده بودند بیان داشت: مرحله اول خط آبی بود که پرچم خط آبی نمادی از نیل تا فرات بود که همه تلاش خود را می کردند که به آن برسند و در مرحله دوم تصرف خاورمیانه بزرگ بود و مرحله سوم کل کره زمین را می خواستند در دست بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه  رژیم صهیونیست نقشه های فراوانی را برای رسیدن به هدف خود کشید بیان داشت: آن ها برای رسیدن به هدف خود از هیچ تلاشی دریغ نکردند اما مرحله اول هدف خود تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود که به نوعی در حال جریان سازی و متعلق به همه تفکرهای اشغالی بود .

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نگرش صهیونیسم با چالش روبه رو شد

بسیج اذعان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی این نگرش به نوعی با چالش روبه رو شد و نگاهی که امام  (ره) و مسلمان  جهان به داستان صهیونیست داشتند همه تفکرات و اهداف آن ها را در هم ریخت.

وی افزود: امام راحل مسئله روز قدس را بیان فرمودند که به نوعی در این روز جهان اسلام  در مقابل با صهیونیست ها قرار گرفتند و رژیم صهیونیست را در جوهای متعدد در هم شکست و ان را از بین برد.
 
بسیج وحدت بین مردم فلسطین و مسلمان را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: رهبر مردم فلسطین به خوبی مسائل دینی و سیاسی را می داند و نگاه مسلمانان نیز ذیل این گفتار قرار گرفت که رژیم صهیونیست باید از بین رود .
 
با وحدت بین مردم فلسطین تفکر مسموم رژیم صهیونیسم از بین رفت

وی افزود: با وحدت بین مردم فلسطین نتیجه ای حاصل شد که تفکر مسموم رژیم صهیونیست باید از بین رود.
 
بسیج با تاکید بر اینکه عنوان روز قدس به تدریج جهانی شد بیان داشت: امروز راهپیمایی روز قدس در کشورهای همسایه، در کشورهایی که همسایه نیستند و در بخشی از خود یهودی ها اتفاق می افتد.
 
وی با اذعان بر اینکه در سال جاری به خاطر ویروس کرونا این راهپیمایی به صورت فیزیکی صورت نمی گیرد گفت: در مسائل دینی گاه انسان با پای دل می رود و گاه با پای جسم و امسال راهپمایی روز قدس مردم ما با پای دل آن را درک می کنند و ذره ای از اهیت این روز در بین آن ها کاسته نمی شود.
 
بسیج در پایان خاطر نشان کرد : راهپمایی قلبی در راستای حق جریان دارد و نشان ان در بحث فضای مجازی سقوط ها و فیلم ها خودش را نشان می دهد.
 
انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 44613

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44613/نگاه-امام-ره-تفکرات-صهیونیسم-درهم-ریخت-روز-قدس-تجلی-مبارزه-استکبار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir