۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۴۴۶۰۹
سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری:

بهزیستی چهارمحال و بختیاری آمادگی دریافت فطریه دارد

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: بهزیستی استان آمادگی لازم برای جمع‏ آوری وجوهات فطریه مردم خداجوی استان را در روز عید فطر دارد.
بهزیستی چهارمحال و بختیاری آمادگی دریافت فطریه دارد
معصومه محمدی سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با بیان اینکه بهزیستی استان آمادگی لازم برای جمع‏ آوری وجوهات فطریه مردم خداجوی استان را در روز عید فطر دارد، اظهار کرد: سازمان بهزیستی براساس فتوای مراجع عظام می‌‏تواند وجوهات فطریه را جمع‏ آوری کند.

وی افزود: ادارات، مجتمع ها و موسسات خیریه دارای مجوز از بهزیستی استان برای دریافت زکات فطریه مردم مومن و روزه دار استان در روز عید سعید فطر تمهیدات لازم را بعمل آوردند.

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری از مردم خداجوی این استان خواست تا زکات فطریه خود را جهت حمایت از کودکان بی‌سرپرست، خانواده‌های نیازمند و معلولان بی‌بضاعت در اختیار بهزیستی قرار داده تا این اداره کل در کمترین زمان ممکن نسبت به توزیع آن بین جامعه هدف مورد نیاز اقدام کند.

محمدی ادامه داد: در سطح استان 59 موسسه خیریه از بهزیستی استان مجوز دریافت کرده اند که به عنوان بازوان فعال در کنار بهزیستی و با استقرار صندوق نسبت به دریافت فطریه مردم تلاش خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردم این استان در سال گذشته 2 میلیارد ریال زکات فطریه به سازمان بهزیستی پرداخت کردند که این مبلغ در راستای احداث مسکن، ازدواج و تهیه جهیزیه برای معلولان و مددجویان نیازمند، تعمیر و تجهیز منازل، اشتغال و درمان مددجویان و تهیه مواد غذایی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند این استان هزینه شد خاطرنشان کرد: علاوه بر ادارات، مجتمع‌های بهزیستی و موسسات خیریه، شماره حساب41690034541781041 به نام هدایای خاص بهزیستی نزد بانک مرکزی برای واریز زکات فطریه مردم روزه‌دار استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۴۵:۵۵

20 May 2020