۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۴۴۵۹۸
هم‌زمان با سراسر کشور انجام شد:

راه‌اندازی سامانه خیر و احسان «سخا» در چهارمحال و بختیاری

علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز فعالیت سامانه سخا در استان گفت: این سامانه در راستای ثبت اطلاعات نیازمندان و تجمیع کمک‌های نیکوکاران راه‌اندزی شده است.
راه‌اندازی سامانه خیر و احسان «سخا» در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛  علی ملک پور مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیر و احسان از مفاهیم ارزشمند اخلاقی و مضامین والای تربیتی است که آثار و برکات فراوانی در زندگی انسان ایفاء می‌کند.

وی بابیان اینکه توزیع عادلانه امکانات به ویژه امکانات مردمی یکی از مهمترین دغدغه‌های نهادهای خدمت‌رسان است افزود: دست‌یابی به این مهم نیازمند ایجاد سامانه‌ای منسجم، یکپارچه و ملی است.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: سامانه سخا، بزرگترین سامانه خیر و احسان در کشور است که علاوه بر مشخص نمودن نیازمندان واقعی، همزمان زمینه ارتباط مؤثر با از جمله تمامی نیکوکاران، مؤسسات  خیریه، سازمان‌ها و مراکز نیکوکاری را فراهم می‌کند.

ملک پور با اشاره به قابلیت‌های این سامانه الکترونیکی اضافه کرد: ثبت اطلاعات نیازمندان، ثبت کمک‌های مؤمنانه نیکوکاران، مؤسسات خیریه، نهادها، اماکن مذهبی، هیات‌ها و سازمان‌‌ها و برقراری ارتباط مؤثر با آنها، تجمیع سازمان‌یافته تمامی کمک‌های نیکوکاران و امکان انتخاب استان و شهرستان برای مساعدت و همچنین مساعدت برحسب نیت نیکوکاران از جمله قابلیت‌های بزرگترین سامانه خیر و احسان در کشور است.

شایان ذکر است، علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی Esakha.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۳۸:۲۹

19 May 2020