۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۴۴۵۹۶
مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری:

اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به‌منظور حفظ سلامت اصحاب رسانه اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری در روز 31 اردیبهشت فقط با حضور نفرات برگزیده و مسئولان استانی برگزار می‌شود.
اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
البرز للگانی مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از انتخاب ۳۷ اثر در چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر این استان خبر داد و اظهار کرد: در این دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر ۷۸۶ اثر به دبیرخانه ارسال شد، که از این تعداد ۲۴۶ اثر مکتوب، ۲۸۵ اثر مجازی، ۱۳۳ اثر عکس، ۱۵ اثر موشن گرافی، ۹۳ اثر رادیویی و ۱۴ اثر در بخش فیلم آزاد حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: آثار ارسال شده در حوزه خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، مقاله، فیلم و عکس و موشن گرافی با موضوعات؛ دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، مبارزه با آسیب اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، مسایل صنفی خبرنگاران و بصیرت و دشمن شناسی، مسایل اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، محرومیت‌زدایی و بخش ویژه جشنواره گام دوم بود.

مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری یادآور شد: آثار برگزیده پس از اعلام نظر هیئت داوران انتخاب و روز ۳۱ اردیبهشت‌ماه با حضور مسئولان استانی معرفی و تجلیل خواهند شد.

للگانی در انتها گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به‌منظور حفظ سلامت اصحاب رسانه اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری فقط با حضور نفرات برگزیده و مسئولان استانی در حسینیه آیت‌الله بهاءالدینی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۴۵:۳۳

19 May 2020