۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۴۴۵۹۵

تاکيد رئيس شوراي اسلامي شهرکرد بر جلوگيري از ورود مسافران به استان

رئيس شوراي اسلامي شهر شهرکرد گفت: باتوجه به اينکه شهر شهرکرد و چهارمحال و بختياري به‌عنوان يکي از استان‌ها، با وضعيت تقريبا سفيد درخصوص انتشار کرونا ويروس است بنابراين بايد تدابيري انديشيده‌ شود که از ورود مسافر‌ از استان‌های همجوار به استان جلوگيري شود‌.
تاکيد رئيس شوراي اسلامي شهرکرد بر جلوگيري از ورود مسافران به استان
حيدر عليپور رئيس شوراي اسلامي شهر شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: باتوجه به اينکه شهر شهرکرد و چهارمحال و بختياري به‌عنوان يکي از استان‌ها، با وضعيت تقريبا سفيد درخصوص انتشار کرونا ويروس است بنابراين بايد تدابيري انديشيده‌ شود که از ورود مسافر‌ از استان‌های همجوار به استان جلوگيري شود‌.

وي افزود: همچنين باتوجه به اينکه اجازه برگزاری نماز عيد سعيد فطر صادر شده است بنابراين بايد تدابيري لازم با همکاری ستاد مبارزه با کرونا در استان انديشيده شود تا از شيوع بيشتر اين ويروس جلوگيري شود‌.

رئيس شوراي شهر شهرکرد با اشاره به 31 ارديبهشت‌‌ماه و روز شهرکرد بيان کرد: تمامي افرادي که در شهر شهرکرد ساکن هستند و به هر نوعي در عرصه‌هاي مختلف،‌ حقوقی به شهرداري پرداخت مي‌کنند‌ به‌عنوان شهروند شهرکردي شناخته مي‌شوند و قوميت‌گرايي‌ معنايي ندارد‌، بنابراين در روز شهرکرد به مفاخر و مشاهير و... از هر شهري توجه و‌ تجليل مي‌شود‌.

عليپور ادامه داد: باتوجه به اينکه امسال در شرايط کرونا، پرستاران و پزشکان خط مقدم مبارزه با اين ويروس بودند، بنابراين بنا داريم از نخستين پزشکان ‌ و پرستاران‌ شهرکرد تجليل شود‌.

وي با اشاره به بودجه شوراي شهر‌ گفت: با توجه به اينکه شوراي شهر با کمبود بودجه مواجه است بنابراين در پرداختی‌ها و هزينه‌ها بايد برنامه‌ريز‌ی‌های لازم انجام شود‌.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۵۹:۴۳

19 May 2020