۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۴۴۵۹۳
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری:

نقش زیرساخت‌های گردشگری در جذب توریست کلیدی است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت جذب توریست نیازمند تکمیل طرح های گردشگری است.
نقش زیرساخت‌های گردشگری در جذب توریست کلیدی است
به گزارش جهانبین‌نیوز مهرداد جوادی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در حاشیه بازدید از تأسیسات گردشگری شهرستان کیار، اظهار کرد: تکمیل طرح گردشگری دره عشق از توابع دهستان مشایخ باعق افزایش جذب توریست‌های داخلی و خارجی در سفر به این استان خواهد شد.

وی تکمیل و بهره‌برداری زیرساخت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری را از مهمترین برنامه‌های اولویت‌دار اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان عنوان کرد.

جوادی تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری به‌عنوان قطب گردشگری کشور نیازمند توجه جدی به ویژه در بخش زیرساخت‌های گردشگری است.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از توان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران توانمند برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف گردشگری چهارمحال و بختیاری با جدیت دنبال و اجرایی می‌شود.

لازم به ذکر است توسعه زیرساخت‌های گردشگری دره‌عشق شهرستان کیار شامل عملیات محوطه‌سازی ایستگاه زیپ‌لاین، احداث رینگ دوچرخه‌سواری، اجرای فنس دور مجموعه آب‌رسانی، تکمیل جاده‌های دسترسی داخل سایت و امکانات اقامتی، پذیرایی، رفاهی و ورزش‌های هیجانی مانند رفتینگ، زیپ‌لاین، پل معلق چوبی و پاراگلایدر در در زمینی به وسعت 160 هزار متر مربع با 22 میلیارد ریال اعتبار استانی به‌منظور افزایش ماندگاری گردشگران داخلی و خارجی در حاشیه رودخانه کارون و همجواری مناطق حفاظت شده هلن، سبزکوه و زیست‌کره هلن دستور کار قرار گرفته است.

آبشار دره‌عشق با افزون‌بر ۱۰۰ متر ارتفاع یکی از مهمترین و زیباترین جاذبه‌های طبیعی چهارمحال و بختیاری در ۱۵۰ کیلومتری شهرکرد واقع شده است.

چهارمحال و بختیاری با افزون‌بر 2 هزار کانون گردشگری طبیعی و تاریخی همه ساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/ 1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۴۲:۳۷

18 May 2020