کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری؛

فعالیت در کارگاه تونل بهشت آباد ادامه دارد/ مردم به وزارتخانه بی اعتماد شدند

29 ارديبهشت 1399 ساعت 12:30

فرهاد رئیسی دهکردی رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران جهت تنویر افکار عمومی در راستای اجرای طرح بهشت آباد بیانیه ای را منتشر کرد که در این بیانیه از متوقف شدن این طرح خبر داده بود اما متاسفانه همچنان این فعالیت در کارگاه تونل بهشت آباد ادامه دارد.


فرهاد رئیسی دهکردی ، رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری  در گفتگو با خبرنگار  جهانبین نیوز؛ از پیگیری علت عدم اجرای بیانیه صادره در خصوص توقف انتقال آب استان از سوی وزارت نیرو و  همچنین توقف رسمی کارگاه بهشت آباد و پلمپ مجدد ورودی های تونل خبر داد.
 
وی تصریح کرد: در پی اعتراضات فعالان اجتماعی و مردم استان چهارمحال و بختیاری نسبت به شروع بکار تونل های غارت در این استان ،برخی از رسانه ها به نقل از معاون وزیر نیرو ،از متوقف شدن تونل بهشت آباد اخباری را منتشر و  بیانیه ای منتسب به وی در تاریخ 14/2/99  به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران جهت تنویر افکار عمومی  منتشر  کردند که در این بیانیه از متوقف شدن اجرای طرح بهشت‌آباد از سال 1393 تاکنون خبر داده و شروع مجدد آن را منوط به اخذ مجوزهای قانونی اعلام کرد بود.
 
رئیسی افزود:  بعد از انتشار بیانیه فوق مشاهده گردید فعالیت در کارگاه تونل بهشت آباد ادامه دارد و هیچ گونه توقف در انجام عملیات حفر تونل غیرقانونی بهشت آباد صورت نگرفته است که این خود منجر به بی اعتمادی مردم به آن وزارتخانه  شد.

وی خاطر نشان کرد: مردمان استان چهارمحال و بختیاری مردمانی ولایت مدار، مقتدر و مدافع نظام بوده که تا کنون هیچ گونه کوتاهی در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی نداشته و با این اوضاع که مسئولین به قول و وعده های خود عمل ننموده موجی از عدم اعتماد و خدشه به جایگاه های قانونی در نظام مقدس جمهوری اسلامی اوج گرفت.

رئیسی دهکردی با اشاره به اصل 103 قانون اساسی و بند 1 ماده  87 قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران ( تنقیحی 20/4/96) گفت:   این شورا از ریاست شورای عالی استانها پیگیری لازم  جهت روشن شدن علت عدم اجرای بیانیه صادره از سوی وزارت نیرو و همچنین درخواست مردم این استان در جهت توقف رسمی کارگاه بهشت آباد و پلمپ مجدد ورودی های تونل توسط وزارت نیرو را خواستار شد.

هر گونه عواقب ناشی از بی عدالتی و بی قانونی برگشت به عدم مدیریت وزارت نیرو است

 وی عنوان کرد: هر گونه عواقب ناشی از زیادخواهیها ، بی قانونیهاوبی عدالتیها واضح برگشت به عدم مدیریت وزارت نیرو  است وهم اکنون تا کار از کار نگذشته و امنیت اجتماعی بین دو استان همسایه به تنش و اعتراضات اجتماعی کشیده نشده سریعا نسبت به تمکین قانون و تعطیلی تونل اقدام شود .

رئیسی در پایان با اشاره به اینکه محیط زیست و منابع طبیعی نه میراث گذشتگان ، بلکه امانتی در دست ماست بیان داشت: همه ما  نسبت به این مردم ستمدیده مسئولیم و باید جوابگوی آنها باشیم.
 
انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 44592

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44592/فعالیت-کارگاه-تونل-بهشت-آباد-ادامه-مردم-وزارتخانه-بی-اعتماد-شدند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir