۰
plusresetminus
حجت الاسلام سید حسن جلالی امام جمعه هفشجان گفت: مردم باید در شب های قدر از فرصت برگشت به سمت خدا استفاده کنند چرا که خواسته ها و حاجت های بندگان در شب های قدر به اجابت می رسد.
شب های قدر شب های سرنوشت سازی است /همه در شب های قدر از فرصت بازگشت به سمت خدا بهره مند شوند
حجت الاسلام سید حسن جلالی امام جمعه هفشجان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: درآیات و روایات زیادی از فضلیت های لیالی قدر ذکر شده است به گونه ای که طبق دستور قرآن در سوره قدر به آیه شریفه لیله القدر خیر من الف شهر نیز اشاره شده و گفته شب قدر از هزار ماه جایگاهش بالاتر و با ارزش تر است.

وی با اشاره به اینکه  دو اصل در خصوص شب های قدر وجود دارد  تصریح کرد: یک نکته در خصوص شب های قدر این است که آیا این شب به واسطه نزول قرآن ارزش پیدا کرده ؟ یا اینکه شب قدر آنقدر مهم بوده است که آیه  لیله القدر خیر من الف شهر نزول پیدا کرده است؟

حجت الاسلام جلالی ادامه داد: به خاطر عظمت این شب  آیه فوق بر قلب نازنین پیامبر(ص)  نازل شده است که خداوند اهمیت فوق العاده شب های قدر را نشان  میدهد.

وی با اذعان بر اینکه ملائکه به عالم ، تنزل دارند گفت: تمام ملائکه و کائنات همه توجه خود را در شب های قدر به انسان ها دارند .

حجت الاسلام جلالی اذعان کرد: در شب های قدر به عنایت خاص خداوند  همه کائنات و ملائکه  به زمین می آیند تا در این شب ها سرنوشت بندگان را رقم بزنند.

وی با اذعان بر اینکه شب های قدر شب های سرنوشت سازی است گفت: در شب های قدر بهترین دعا می تواند سلامتی باشد که اگر سلامتی برای یک انسان وجود نداشته باشد زندگی کردن هم برای او معنا ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید در شب های قدر از فرصت برگشت به سمت خدا استفاده کنند عنوان کرد: خواسته ها و حاجت های بندگان در شب های قدر به اجابت می رسد.

حجت الاسلام جلالی خاطر نشان کرد: در شب های قدر امام زمان (عج) خواسته های ما را امضا می کند و امید است آن امضا برای همه ما رقم بخورد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز همه دنیا درگیر ویروس کرونا هستند و شب های قدر فرصتی است تا از خداوند بخواهیم که ما را از این ویروس به سلامت گذر دهد که نعمتی بالاتر از سلامتی برای  یک انسان نمی تواند باشد.

انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۴:۰۸:۱۳

16 May 2020