۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۴۴۵۷۰
رئيس آموزش و پرورش اردل خبرداد؛

مدارس اردل سمپاشی و ضد عفونی شد

عين اله نصيري مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل گفت: تمامي مدارس شهرستان اردل براي حضور دانش‌آموزان براساس پروتکل‌هاي بهداشتي گندزدايي و ضدعفوني شد.
مدارس اردل سمپاشی و ضد عفونی شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ عمليات گندزدايي و ضدعفوني مدارس شهرستان اردل با حضور و نظارت مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل به منظور جلوگيري از شيوع ويروس کرونا به همت کارشناسان مديريت  و با همکاري شهرداري و آتش نشاني اجرا شد.

عين اله نصيري ، مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل در گفت و گو با خبر نگار جهانبین نیوز اظهار داشت : موضوعي که اهميت ويژه‌اي دارد حفظ سلامت دانش‌آموزان و رعايت دقيق پروتکل‌هاي بهداشتي توسط مدارس است.

نصيري افزود: با توجه به اينکه بسياري از دانش‌آموزان براي يادگيري و درک دروس در آموزش مجازي با مشکل مواجه بودند و در دوره ابتدايي به ويژه براي دروسي مانند رياضي، فارسي و علوم احتمالاً متقاضيان حضور در مدارس براي رفع اشکال زياد خواهد بود.

وي تاکيد کرد: مهم ترين عامل موفقيت در برابر بيماري ها و بحران هايي مانند کرونا، دريافت آموزش هاي صحيح و به دور از شايعات، هماهنگي همگاني و تلاش جمعي است.

نصيري  ادامه داد: به منظور حفظ سلامتي دانش آموزان مدارس، حفظ فاصله‌گذاري اجتماعي و رعايت نکات بهداشتي به صورت مستمر ضروري است.
 
وي تصريح کرد: بودجه اي که به اين امر اختصاص داده شد، صرفاً مي بايست در اين راستا هزينه گردد.

مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل ضمن قدرداني از زحمات کادر واحد آتش نشاني و شهرداري اردل و دشتک تاکيد کرد: کارشناسان به صورت روزانه در مدارس حضور خواهند يافت و فعاليت ها مورد ارزيابي قرار خواهد گرفت.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۴۶:۴۴

16 May 2020