۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۴۴۵۵۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس به‌صورت خودرویی در استان

موسی انصاری از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت خودرویی در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس به‌صورت خودرویی در استان
به گزارش جهانبین نیوز؛ جلسه برگزاری بزرگداشت روز جهانی قدس صبح امروز با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و جانشین فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری در سالن جلسات فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

 سرهنگ پاسدار مهران مرادی در این جلسه با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام به فرارسیدن روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: روز جهانی قدس، روز اعلام انزجار از رژیم فاسد صهیونیستی است.

جانشین فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تأکید بر ضرورت استفاده از سه حوزه میدانی، رسانه‌ای و فضای مجازی برای افشای جنایات رژیم اشغالگر قدس، اظهار کرد: آحاد مردم، بسیجیان و پاسداران بار دیگر با اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت نظام استکبار جهانی از این رژیم کودک کش را محکوم می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه گفت: امسال با توجه به متفاوت بودن روز جهانی قدس و همچنین تعطیل‌ناپذیر بودن آن روز بزرگ، با شرایط کنونی جامعه  به دلیل شیوع ویروس کرونا، رویکرد اجرای روز جهانی قدس متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است.

موسی انصاری افزود: امسال درقالب سه حوزه طرح میدانی، رسانه‌ای و همچنین فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برنامه‌ریزی شده، تا ان شاءالله برنامه روز جهانی قدس اجرا شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امکان حضور مردم شریف ایران و استان عزیزمان به‌صورت فیزیکی در خیابان‌ها برای راهپیمایی روز جهانی قدس و ابراز انزجار از رژیم کودک‌کش صهیونیستی و همچنین حمایت از مردم مظلوم فلسطین، مهیا نیست؛ درقالب طرح راهپیمایی خودرویی این مراسم برگزار خواهد شد.

انصاری گفت: شرکت‌کنندگان در راهپیمایی خودرویی با حرکت نمادین خود در روز جهانی قدس، شعارها و پیام‌های خودشان را به گوش جهانیان می‌رسانند.

گفتنی است؛ مسیرهای راهپیمایی خودرویی و زمان آن متعاقباً از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۵۰:۳۲

14 May 2020