۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۴۴۵۵۱

ادامه اجرای کمک مومنانه در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح همسفره با همسایه توسط گروه جهادی حضرت ابوالفضل علیه السلام منطقه عشایری سردشت طرح همسفره با همسایه توسط گروه جهادی حضرت ابوالفضل علیه السلام منطقه عشایری سردشت در این منطقه اجرا شد.
ادامه اجرای کمک مومنانه در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز ؛ علی خالدی مسئول گروه جهادی حضرت ابوالفضل(ع) منطقه عشایری سردشت با اعلام این خیر گفت: بعد از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر راه‌اندازی رزمایش همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان، خیرین و گروههای جهادی بسیج  و حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج تمام ظرفیت خود را برای کمک به خانواده‌هایی که زیر فشار اقتصادی قرار دارند و با مشکلات زیادی در این ایام مواجه شده‌اند به کار بسته اند.

وی تصریح کرد: جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) پویش همسفره با همسایه را جهت اجرا در شرایط فعلی طراحی کرده است تا با استفاده از ساختار اجتماعی محلات، حمایت‌ها به صورت آبرومندانه به افراد رسانده شود.

خالدی با بیان اینکه در این طرح، محله‌ها با داشتن کسبه منصف، معتمدین و ریش سفیدان و دلسوزانی که به فکر اقشار ضعیف می باشند می‌توانند نقش بسیار مهمی را بازی کنند تاکید کرد: طرح همسفره با همسایه با تمرکز بر شناسایی نیازمندان آبرودار، گروه‌های جهادی و فعالین اجتماعی را به فعال‌سازی شبکه معتمدین محله دعوت میکند، که طی آن با استفاده از ظرفیت امام جماعت، معتمدین و کسبه امین و باسابقه محله و مهم‌تر از همه مردم محل، برای پیوند ظرفیت‌های مردمی شهر و حل مشکل مذکور تلاش کنند.

وی افزود: در این طرح با استفاده از خیرین، فروشگاه‌های معتمد و امین محلات شناسایی و معرفی می‌شوند و عموم مردم محلات می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه‌ها به مقدار مورد نظر خود کمک کنند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۲۲:۲۹

14 May 2020