۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
کد مطلب : ۴۴۵۴۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری:

توزیع 700 بسته معیشتی کمک مومنانه به محرومان منطقه عشایری صمصامی

سرهنگ علی اصغر ایزدی فرمانده سپاه ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای اجرای رزمایش مواسات و کمک‌ مومنانه حدود یک و نیم میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان دوآب صمصامی توزیع شده است.
توزیع 700 بسته معیشتی کمک مومنانه به محرومان منطقه عشایری صمصامی
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ علی اصغر ایزدی  فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان گفت:  به همت مردم، خیرین و مسئولین شهرستانی و سپاه و بسیج هفتصد بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا در « دوآب صمصامی » توزیع شد.

سرهنگ ایزدی افزود:  در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص رزمایش همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و برای اجرای شایسته رزمایش “ کمک مومنانه”، همزمان با لیالی قدر و ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) پدر یتیمان و مستضعفان، دومین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی با همت خیرین و مسئولان  شهرستانی برگزار شد.

 ایزدی افزود : این اقلام شامل بسته‌های معیشتی و بهداشتی است که برای توزیع بین نیازمندان، تهیه شده اند.

به گفته وی ، از ابتدای اجرای رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه تاکنون کمک های نقدی و غیر نقدی فراوانی جمع‌آوری و حدود یک و نیم میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی در این بخش بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان دوآب صمصامی توزیع شده است.

ایزدی افزود: در مرحله دوم  کمک مومنانه،  هفتصد بسته معیشتی به ارزش دومیلیون ریال در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا در بخش دوآب صمصامی توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله سوم این رزمایش در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، گفت: به منظور شناسایی افراد نیازمند واقعی و آسیب‌دیدگان از معتمدان محلی، فرماندهان پایگاههای بسیج، نهادهای حمایتی و دفتر امام جمعه بهره‌گیری می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری گفت: در بحران کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، تعدادی از خانواده‌ها دچار آسیب اقتصادی شدند و رهبر معظم انقلاب برای جبران آن دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را از روز نیمه شعبان صادر کردند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۲۲:۰۸

14 May 2020