۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۴۵۴۶
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی؛

اعتبارات بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری به 750 میلیارد تومان رسید

سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات بنیاد مسکن در سال گذشته 350 میلیارد تومان و اعتبار طرح اقدام ملی 400 میلیارد تومان بود که مجموعا به 750 میلیارد تومان رسید.
اعتبارات بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری به 750 میلیارد تومان رسید
به گزارش جهانبین نیوز ، سهراب رئیسی مدیر کل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری  با اشاره به مجموع اعتبارات عمرانی و تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال گذشته اظهارداشت: اعتبارات عمرانی این نهاد در سال گذشته 350 میلیارد تومان و اعتبار مورد نیاز طرح اقدام ملی 400 میلیارد تومان بود که مجموعا به 750 میلیارد تومان رسید.

وی با اشاره به اشتغال ایجاد شده توسط این نهاد در سال گذشته افزود: مجموع اشتغال فصلی و دوره‌ای توسط بنیاد مسکن با احتساب طرح های کلنگ‌زنی شده قریب به 10 هزار نفر بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعداد روستاهای واقع شده در حریم کیفی رودخانه زاینده رود بیان کرد: از مجموع 23 روستای شهرستان سامان 20 روستا در قالب 51 خانوار و 257 واحد در حریم کمی رودخانه و 835 واحد در قالب 1167 خانوار در حریم کیفی رودخانه قرار دارد.

رئیسی ادامه داد: ازمجموع مساحت 549.10 هکتار مساحت روستاهای شهرستان سامان 5.15 هکتار در بستر حریم کمی و 116.7هکتار در حریم کیفی قرار دارد، 22 درصداز مساحت روستاهای شهرستان سامان در حریم کیفی قرار دارند.

وی با اشاره به قرار داشتن برخی روستاها در حریم لوله گاز و نفت گفت: روستای شوراب صغیر در حریم لوله نفت سراسری قرار دارد که میزان 2.5 هکتار از مساحت روستا در حریم قرار گرفته و 12 روستای شهرستان‌های لردگان و بروجن نیز در حریم لوله گاز قرار دارند که معادل 18 هکتار است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۰۲:۲۵

13 May 2020