۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۴۴۵۴۵
مشکلات تلفن همراه خانمیرزا حل شدنی است/

رومینگ نسل چهارم در چهارمحال و بختیاری فعال می شود

مرتضی بلالی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: مردم چهارمحال و بختیاری خصوصا" کسانی که مشکل تلفن همراه و دیتا دارند می توانند با سیم کارت های اپراتور چهارم از امکانات دیتا استفاده کنند.
رومینگ نسل چهارم در چهارمحال و بختیاری فعال می شود
به گزارش جهانبین نیوز ؛ تلفن همراه خانمیرزا با مشکلات زیادی روبه رو شده است که همین امر موجب اعتراض بسیاری از شهروندان این منطقه شده است .

یکی از شهروندان خانمیرزا ضمن گلایه از مسئولین می گوید: تلفن همراه خانمیرزا با مشکلات زیادی روبه رو شده از مسئولان پیگیری کردیم اما متاسفانه تا الان که هیچ اقدامی در این زمینه نشده است.

مرتضی بلالی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات  چهارمحال و بختیاری درباه مشکلات تلفن همراه خانمیرزا اظهار کرد: یک اپراتور نسبت به ما سرویس بهتری می تواند بدهد .

وی تصریح کرد: خوشبختانه با هماهنگی که بین اپراتورها وجود دارد مردم می توانند به صورت رایگان از رومینگ ها استفاده کنند.

بلالی با اشاره به اینکه برخی از سیم کارت به سیم کارت های جدید ارتقاء پیدا نکرده است عنوان کرد: سیم کارت هایی که تا کنون عوض نشده باید برای مردم این امکان وجود داشته باشد که به صورت رایگان و از طریق
اپراتورها بتوانند سیم کارت خود را عوض کنند.

وی با اذعان بر اینکه برای اپراتور چهارکم ما از طرق فرمانداری ها وارد عمل شدیم گفت: مسئله تلفن های همراه با فرمانداری ها در میان گذاشته شد و از طریق آن ها  یک سری روستاهایی را به ما معرفی کردند که با تهیه سیم کارت اپراتور چهارم و برقراری رومینگ می توانند از امکانات دی تا استفاده کنند.
 
انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۴۴:۵۰

13 May 2020