۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۴۴۵۴۳
مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری:

کمبودی در برنج هندی نداریم/تنظیم بازار دلیل توزیع با کارت ملی

مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری گفت: توزیع برنج با کارت ملی تصمیمی بود که سیستم توزیع دولتی برای جلوگیری از احتکار برنج از سوی عده‌ای و جلوگیری از کمبود آن در بازار گرفت.
کمبودی در برنج هندی نداریم/تنظیم بازار دلیل توزیع با کارت ملی
به گزارش جهانبین نیوز؛ مدتی است برنج‌های هندی در بازار چهارمحال و بختیاری توسط کارت ملی توزیع می‌شود، این موضوع باعث نگرانی‌هایی برای مصرف‌کنندگان شده و این سؤال را مطرح کرده است که آیا کمبودی در این کالا وجود دارد.

موضوع توزیع برنج به وسیله کارت ملی از سوی عده‌ای از مخاطبان، به تحریریه جهانبین نیوز اطلاع داده شد و خواستار پیگیری چرایی این موضوع شدند.

این موضوع از مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری پیگیری شد که در زیر آورده شده است.

فرج‌الله رحمتی 
مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: توزیع برنج با کارت ملی تصمیمی بود که سیستم توزیع دولتی برای جلوگیری از احتکار برنج از سوی عده‌ای و جلوگیری از کمبود آن در بازار گرفت.

وی افزود: هر مغازه‌دار یا توزیع‌کننده می‌تواند هر بار برنجی که برای فروش و توزیع می‌آورد را به ازای هر کارت ملی یک کیسه برنج در اختیار خریدار قرار دهد.


مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توزیع برنج با کارت ملی به دلیل کمبود این کالا در بازار نیست بلکه تنها برای تنظیم فرایند توزیع این کالا صورت می‌گیرد.

رحمتی عنوان کرد: متاسفانه عده‌ای هستند که چندین کیسه برنج خریداری کرده و انبار می‌کنند این کار باعث کمبود می‌شود، به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا هر کیسه برنج با ارائه کارت ملی به خریدار تحویل داده شود.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: توزیع با استفاده از کارت ملی فقط برای برنج‌های هندی GTX و 1121 هندی انجام می‌شود.

انتهای پیام/1056ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۵۰:۵۰

13 May 2020