کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکميته امداد امام خميني (ره) اردل ؛

پخت و توزيع 4 هزار غذاي گرم بين نيازمندان اردل

23 ارديبهشت 1399 ساعت 8:39

نامدار قنبري مديرکميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل از توزيع 4هزار غذاي گرم بين نيازمندان اين شهرستان تا پايان ماه مبارک رمضان خبر داد.


نامدار قنبري مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز به فرمايشات مقام معظم رهبري در نيمه شعبان در خصوص راه‌اندازي رزمايش همدلي و مساوات براي کمک به فقرا اشاره کرد و افزود: پيرو اين فرمايشات ارزشمند تمامي نهادهاي مربوطه پاي‌کار آمدند تا هرکس گوشه‌اي از کار را گمرفته و براي کمک به نيازمندان در شرايط شيوع کرونا فعاليت کند.

قنبري اظهار کرد: اين غذاهاي گرم دريک  آشپزخانه شهرستان اردل در راستاي اجراي طرح مهدوي در دهه اول ماه مبارک رمضان  و در راستاي رزمايش گسترده مواسات و همدلي با رعايت اصول بهداشتي و در راستاي پاسخگويي به ‌فرمان رهبر معظم انقلاب طبخ شده است.

وي با بيان اينکه در اجراي اين طرح از ظرفيت خيران و دستگاه‌ها در راستاي حمايت از نيازمندان و اقشار آسيب‌پذير استفاده شده است، افزود: از ابتداي ماه رمضان تا کنون 2 هزار غذاي گرم بين نيازمندان اين شهرستان توزيع شد و تا تا پايان اين ماه رحمت  4 هزار پرس غذاي گرم در بين نيازمندان توزيع خواهد شد.

مديرکميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل خاطرنشان کرد: تمام پروتکل‌هاي بهداشتي در اين آشپزخانه‌ها رعايت شده و اين اماکن زير نظر کارشناسان بهداشت محيط فعاليت مي‌کنند.

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 44532

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44532/پخت-توزيع-4-هزار-غذاي-گرم-بين-نيازمندان-اردل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir