۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۴۴۵۲۵
صبح امروز

کمیته امداد و سپاه تفاهم‌نامه نیکوکاری امضا کردند

تفاهم‌نامه نیکوکاری بین کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری و سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) منعقد شد.
کمیته امداد و سپاه تفاهم‌نامه نیکوکاری امضا کردند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری صبح امروز در این جلسه با مدیرکل کمیته امداد اظهار کرد: امروز تفاهم‌نامه بین سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) با محوریت بسیج مساجد و محلات منعقد شد.

وی افزود: این تفاهم‌نامه در ارتباط با سازماندهی و ساماندهی مراکز نیکوکاری و تشکیل سایر مراکز نیکوکاری در مساجد و محلات برای خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند این استان است که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: چهار بند در این تفاهم‌نامه مطرح شده است که با همراهی و همکاری هم بتوانیم با ساماندهی مجموعه‌های نیکوکاری افراد زیادتری را در حوادث غیرمترقبه که پیش می‌آید مثل سیل و زلزله و...، تحت پوشش قرار دهیم.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: در سال جاری، بیماری کرونا باعث شد بعضی از مردم آسیب‌پذیر شناسایی شوند و کمک خوبی توسط مردم و خیرین توسط قرارگاه استانی جمع‌آوری و در اختیار آن‌ها قرار داده شد.

وی گفت: احتمال می‌دهیم که هستند کسانی که از قلم افتاده باشند، که با تشکیل این مراکز (نیکوکاری) می‌توانیم بخشی از این مشکلات را مرتفع کنیم و سامانه‌ای تشکیل دهیم که در اختیار کمیته امداد، بهزیستی و سپاه قرار بگیرد که در موقع نیاز استفاده شود و به مردم کمک نماییم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ما در سپاه و کمیته امداد خادم مردم هستیم و ان شاءالله مورد قبول و رضایت حق تعالی قرار گیرد و ذخیره‌ای برای آخرت همه کسانی که در این راستا کمک می‌دهند بشود.

 علی ملک پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان چهارمحال و بختیاری، نیز در این جلسه از ارتباط و همکاری خوب سپاه و بسیج با کمیته امداد امام خمینی(ره) تشکر کرد و گفت: این تفاهم نامه زمینه انجام کار بیشتر را فراهم می کند.

ملک پور افزود: 37هزار خانوار با جمعیت بالغ بر 90هزار نفر که 10درصد جمعیت استان چهارمحال و بختیاری را تشکیل می دهد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

وی ادامه داد: در شرایط کرونا، بحمدالله رزمایش کمک مؤمنانه با تدبیر نماینده محترم ولی فقیه در استان و مدیریت فرماندهی محترم سپاه قمربنی هاشم علیه السلام بدون هیچ تنشی در حال اجراست که جای تشکر دارد.

ملک پور با اشاره به فعالیت 70مرکز نیکوکاری تحت نظر این مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری از همکاری نیروهای سپاه و بسیج در شناسایی خانواده های نیازمند و آسیب دیده تقدیر کرد.

در این جلسه تفاهم نامه همکاری بین سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و کمیته امداد امام خمینی(ره) به محوریت بسیج مساجد و محلات به امضای سردار علی محمد اکبری و علی ملک پور رسید.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۰۴:۱۰

10 May 2020