۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۴۴۵۲۲
مدیرکل کمیته امدا استان چهارمحال و بختیاری؛

توزیع 5200بسته مواد غذایی در بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۵۲۷۴ بسته مواد غذایی در بین نیازمندان توزیع شده است.
توزیع 5200بسته مواد غذایی در بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز ، علی ملک پور مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری  بابیان اینکه طرح اطعام مهدوی در راستای تأمین بخشی از مایحتاج خانواده‌های نیازمند اجرای می‌شود بیان کرد: این بسته‌های مواد غذایی با هزینه یک میلیارد و ۳۲۳ میلیون تومان تهیه و به دست نیازمندان رسیده است.

وی افزود: مواد غذایی شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، گوشت مرغ و حبوبات است که ابتدا ضدعفونی و با رعایت تمامی نکات بهداشتی بسته‌بندی و در بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به طبخ و توزیع ۱۸ هزار و ۱۱۹ غذای گرم در بین نیازمندان ادامه داد: ۲۲ آشپزخانه مهدوی در سراسر استان و با ۳۷۹ نیروی داوطلب فعال هستند.

ملک پور اضافه کرد: آشپزخانه‌های مهدوی به صورت مرتب ضدعفونی و نیروهای داوطلب حاضر در آنها نیز با رعایت تمامی نکات بهداشتی فعالیت می‌کنند.

وی بابیان اینکه مردم نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت هر مبلغی بخشی از نیازهای اقتصادی خانواده‌های نیازمند را برطرف کنند گفت: شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷*، واریز به شماره‌حساب بانک ملی ۰۱۱۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه واریز ۸۸۰۳۱۵۵۳۷ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۲۹۱ برای دریافت کمک‌های نقدی مردم استان در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: همچنین ادارات کمیته امداد استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوعدوست استان هستند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۵۱:۰۱

10 May 2020