۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
کد مطلب : ۴۴۵۲۱
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

کمک مومنانه؛ شمایلی از زیبایی های اخلاقی و ایمانی

حجت الااسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: رزمایش مواسات و کمک مومنانه نمایشی از زیبایی های اخلاقی و ایمانی است .
کمک مومنانه؛ شمایلی از زیبایی های اخلاقی و ایمانی
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت الااسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امروز در دومین رزمایش مواسات و کمک مومنانه اظهار کرد: امروز که روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) است شاهد حرکت بسیار زیبا و ارزشمند رزمایش مواسات و کمک مومنانه هستیم.

وی با اشاره به اینکه به یاری خداوند تا به امروز کمک های مردمی خوبی شکل گرفته است اذعان داشت: مردم و دلدادگان اهل بیت ندای رهبر خویش را در کمک مومنانه لبیک گفتند.
 
حجت الااسلام و المسلمین نکونام عنوان کرد: آنچه امروز مهم است مشارکت مسئولین ، گروه های جهادی، مردم و ... است که هرکس به نوعی سعی کرده در این امر زیبا مشارکت داشته باشد.

وی افزود: در دومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه 35 هزار بسته معیشتی و بهداشتی جمع آوری شده است که توسط سپاه و بسیج، هلال احر، کمیته امداد و  بهزیستی  بین آسیب دیدگان از کرونا که از قبل شناسایی شده است توزیع می شود.

حجت الااسلام و المسلمین نکونام یاد آور شد: چنانچه این کمک ها به یک عده نرسیده باشد در مراحل بعد حتما افراد دیگر شناسایی و به آن ها بسته های معیشتی داده می شود.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۹:۲۶:۲۷

9 May 2020