۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
کد مطلب : ۴۴۵۲۰
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)؛

تحیر مردم از مشارکت در رزمایش کمک مومنانه / جمع آوری و توزیع 35 هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین آسیب دیدگان از کرونا

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه 35 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در چهارمحال و بختیاری جمع آوری و در بین آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان های 10 گانه استان توزیع شد.
تحیر مردم از مشارکت  در رزمایش کمک مومنانه  / جمع آوری و توزیع 35 هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین آسیب دیدگان از کرونا
به گزارش جهانبن نیوز ؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری عصر امروز در دومین رزمایش مواسات و کمک مومنانه اظهار کرد:  امروز رزمایش مواسات و کمک مومنانه هم زمان در شهرستان های 10 گانه استان و هم زمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه مردم چهارمحال و بختیاری در همه زمینه ها همواره پشتیبان نظام بوده اند تصریح کرد: امروز نیز مردم و خیرین استان به کمک آسیب دیدگان از کرونا شتافتند.

سردار اکبری ادامه داد : امروز مردم در کمک رسانی به هم نوعان خودشان به میدان آمدند و در سالروز میلاد پر برکت امام حسن (ع) کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به آسیب دیگان از کرونا تقدیم کردند.

وی با اشاره به اینکه در این استان در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه 40 هزار بسته معیشتی و بهداشتی جمع آوری و توزیع شد اذعان داشت: در مرحله دوم این رزمایش 35 هزار بسته معیشتی جمع آوری که با رمز یا صاحب الزمان(عج) به دست آسیب دیدگان رسید.

اکبری با اذعان بر اینکه کمک های نقدی و غیر نقدی به حساب قرارگاه های شهرستانی واریز و سامان دهی شد  عنوان کرد: تا کنون مبلغی بالغ بر 11 میلیارد و 200 میلیون کمک نقدی و غیر نقدی توسط قرارگاه های شهرستانی جمع آوری و توزیع شد.

وی با بیان اینکه عده ای از افراد نیز بودند که به صورت گمنام در این کار خداپسندانه شرکت کردند گفت: همکاران ما در مجموعه پایگاه های بسیج از همان روزهای اول ویروس کرونا در غالب گروه های جهادی کار خود را آغاز کردند.

سردار اکبری با اشاره به اینکه این پایان رزمایش و کمک مومنانه نیست گفت: این رزمایش همچنان ادامه دارد و در مراحل دیگر برگزار شود.

وی  بیان داشت: همدلی بسیار خوبی بین مردم این استان وجود دارد و امروز شاهد این همدلی و هم یاری بین مردم هستیم .

انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۹:۳۷:۴۳

9 May 2020