۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۴۵۱۷
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای:

کاهش ۳۲/۲ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: امسال کل تردد در جاده‌های این استان ۳۲/۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.
کاهش ۳۲/۲ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
مجید مردانی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز گفت: از تاریخ یکم فروردین ماه سال ۹۹ تا نوزدهم اردیبهشت امسال کل تردد ثبت شده در جاده‌های چهارمحال و بختیاری برابر با ۱۰ میلیون و ۷۰۵ هزار و ۶۰۷ مورد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کل ورودی امسال به استان یک میلیون و ۹۹ هزار و ۴۳۹ مورد و کل خروجی‌ها از استان یک میلیون و ۷۸ هزار و ۵۴۱ مورد ثبت شده است.

وی عنوان کرد: در مدت مشابه سال ۹۸ کل تردد در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری برابر با ۱۵ میلیون و ۷۹۵ هزار و ۱۱۱ مورد بود.

مردانی خاطرنشان کرد: در همین مدت در سال ۹۸ کل ورودی‌ها به چهارمحال و بختیاری ۲ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۳۵۲ نفر و کل خروجی‌ها از استان ۲ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۴۲۵ تردد بودند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امسال کل تردد در جاده‌های این استان ۳۲/۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشت، خاطرنشان کرد: در همین مدت ورودی خودرو به استان ۵۰/۵ و خروج خودرو از مبادی استان نیز ۵۲/۱ درصد کاهش داشت.

انتهای پیام/530ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۴:۱۱:۳۶

9 May 2020