۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۴۴۵۱۵
در مرحله دوم از رزمایش مواسات و کمک مومنانه؛

همت خیّران بروجنی کمک مومنانه را به خانه 2 هزار نیازمند و خانواده آسیب‌دیده از کرونا بُرد

سرهنگ اسماعیل عظیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بروجن، گفت: در مرحله دوم از رزمایش مواسات و کمک مومنانه 2 هزار بسته غذایی در بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.
همت خیّران بروجنی کمک مومنانه را به خانه 2 هزار نیازمند و خانواده آسیب‌دیده از کرونا بُرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: در لبیک به فرمان فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای و در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه، 2 هزار بسته غذایی تهیه و در بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.
 
سرهنگ اسماعیل عظیمی، افزود: این بسته‌ها شامل برنج، گوشت قرمز، مرغ، روغن مایع، ماکارونی و... بوده که با مشارکت 5 میلیارد ریالی خیّران و مردم نوع‌دوست شهرستان بروجن تهیه و توزیع شده است.



وی با بیان اینکه 20 گروه جهادی در سطح حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج وظیفه ساماندهی و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی را برعهده داشتند، بیان کرد: در مرحله سوم از این رزمایش نیز 800 بسته غذایی در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
 
سرهنگ عظیمی، اضافه کرد: مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه همزمان با عید سعید فطر برگزار می‌شود.



لازم به ذکر است، در مرحله اول این رزمایش 700 بسته غذایی با کمک 1 میلیارد و 200 میلیون ریالی خیّران شهرستان بروجن تهیه و در اختیار افراد و خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۴۱:۲۷

9 May 2020