۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۴۴۵۱۴
استاندار چهارمحال و بختیاری:

سپاه و بسیج موثرترین گروه در رزمایش کمک مومنانه

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه و بسیج موثر ترین گروه و افرادی هستند که با مردم در ارتباط بوده و در رزمایش کمک مومنانه بسته های معیشتی زیادی را توانستند آماده و بین مردم توزیع کنند.
سپاه و بسیج موثرترین گروه در رزمایش کمک مومنانه
اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه از همان روزی که رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور دادند هم زمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری نیز آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش که در خصوص کمک به آسیب دیدگان از کرونا و نیازمنان است تصریح کرد: رزمایش کمک مومنانه با محوریت سپاه و بسیج و ائمه جمعه تشکیل شد و تا کنون کمک های مردمی خوبی جمع آوری شده است .

عباسی ادامه داد: متولیان امر نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا را شناسایی کرده و کمک های مردمی را جمع آوری و بین این افراد توزیع کرده اند.

وی اذعان داشت: تا کنون یک مرحله از این رزمایش انجام شده و امروز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه است که کمک های خوبی در این راستا صورت گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این کمک ها کاملا عادلانه و به صورت مساوات در بین نیازمندان توزیع می شود.

عباسی با اذعان بر اینکه سپاه و بسیج از عواملی بوده اند که در همه نقاط استان برای شناسایی از افراد آسیب دیده از کرونا فعال هستند گفت: سپاه و بسیج موثر ترین گروه و افرادی هستند که با مردم در ارتباط بوده و بسته های معیشتی زیادی را توانستند آماده و بین مردم توزیع کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما در ماه پر فضیلت رمضان قرار گرفته ایم و امیدواریم با این کمک ها و رساندن آن به دست نیازمندان بتوانیم فرهنگ احسان و نیکوکاری را نهادینه کرده باشیم.
 
انتهای پیام/1020ج
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۰۸:۴۱

9 May 2020