۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۴۴۵۰۶
مدیر حوزه علمیه خواهران؛

پذیرش خواهران طلبه در هفت مدرسه علمیه چهارمحال و بختیاری

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری گفت: پذیرش خواهران طلبه در هفت مدرسه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری انجام می شود.
پذیرش خواهران طلبه در هفت مدرسه علمیه چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام و المسلمین رحمانی مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری گفت: حوزه های علمیه خواهران که به تعبیر مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای (روحی له الفداء) یک پدیده مقدس است و اینکه بی تردید نقش زنان و مادران در تعبیر معظم له نیز، محور خانواده و خانواده پایه اصلی جامعه است و نقش اساسی در تربیت انسان را زنان به عهده دارند؛ بی تردید نقش تربیتی حوزه های علمیه خواهران در جامعه و اثرگذاری آن نیز بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام و المسلمین رحمانی اظهار کرد:  اکنون به برکت نظام مقدس اسلامی، حوزه های علمیه خواهران نیز، همانند سایر مراکز علمی و دینی پیشرفت های قابل توجهی داشته و تا کنون موفق به تربیت زنان فاضله و ارزشمندی شده است که هر کدام در بخشی از جامعه مشغول به فعالیت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین رحمانی عنوان داشت:  نام نویسی و پذیرش حوزه علمیه خواهران این استان همزمان با سراسر کشور برای سال تحصیلی 1400-1399 از اول اردیبهشت آغاز شده است و تا پایان اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین رحمانی در ادامه گفت: پذیرش مقطع عمومی شامل سطح دو به شیوه حضوری در 7 مدرسه این استان از بین ۹ مدرسه انجام می شود.

وی اظهار داشت: پذیرش مقطع عالی شامل سطح سه به دوشیوه حضوری و نیمه حضوری در دو رشته فقه و اصول و تفسیر و علوم قرآن در مرکز تخصصی معصومیه علیها السلام انجام می شود.

وی همچنین بیان کرد: مدارس علمیه خواهران  سطح دو استان چهارمحال و بختیاری امکان پذیرش بیش از 200 نفر از خواهران و تنها مرکز تخصصی این استان در دو رشته پذیرش 40 نفر را خواهد داشت.

به گزارش جهانبین نیوز ؛ استان چهارمحال و بختیاری دارای ۹ مدرسه علمیه سطح دو در شهرهای شهرکرد، لردگان، فارسان، بروجن، فرخشهر، بن، شلمزار و بازفت و یک مرکز تخصصی در شهرکرد است که بیش از ۸۰۰ نفر طلبه در این مدارس درحال تحصیل هستند و تاکنون بیش از  ۶۰۰ طلبه فارغ التحصیل شده اند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۳۵:۵۲

9 May 2020