۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۴۴۴۹۸
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

کرونا می‌گذرد، اما خاطره کمک و همدلی ملت ایران در تاریخ ثبت می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: اگر کمک‌های جمع‌آوری‌شده به افرادی که نیاز دارند برسد دیگر مشکلی در این زمینه در استان وجود نخواهد داشت، کرونا می‌گذرد اما این خاطره کمک و همدلی باقی خواهد ماند و در تاریخ به ثبت خواهد رسید.
کرونا می‌گذرد، اما خاطره کمک و همدلی ملت ایران در تاریخ ثبت می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری صبح امروز در دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان اظهار کرد: این رزمایش به فرمان ولی امیر مسلمین شکل گرفت و همه و همه در شهر و روستا مقید هستند در این امر مشارکت داشته باشند.
 
وی افزود: در روستاها شاهدیم که برای کمک‌های مومنانه گروه‌هایی را شکل گرفته و آماده هستند که این کمک‌ها را به دست آسیب دیدگان برسانند.
 
نکونام اضافه کرد: بعد از فرمان مقام معظم رهبری قرارگاه رزمایش مومنانه در این استان شکل گرفت و اکنون نیز فعال است و به فعالیت خود ادامه می‌دهد، در همین راستا کشور به یک مجموعه فعال تبدیل شده است و تا زمانی که این ویروس دامن جامعه را گرفته باشد حتما باید جمع‌آموری این کمک‌ها را ادامه دهیم و اجازه ندهیم در این عرصه کسی آسیب ببیند.
 
وی با بیان اینکه یک انسان مومن نگاهش این است که به دیگران کمک کند و به خود اجازه نمی‌دهد کسی به علت فقر در جمع آسیبی ببیند و نشانه مومن همدلی و دغدغه‌مندی است.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه همچنان تلاش ما بر این است که نسبت به شناسایی افراد آسیب‌دیده اقدام کنیم و اجازه نمی‌دهیم که کسی از قلم بیافتد تا این کمک‌ها به عدالت در بین افراد توزیع شود یادآور شد: امروز خودروها کمک‌ها مومنانه را به شهرستان‌ها انتقال داده و در روز میلاد امام حسن (ع) در بین مردم توزیع خواهند شد.
 
نکونام بیان داشت: اگر کمک‌های جمع‌آوری‌شده به افرادی که نیاز دارند برسد دیگر مشکلی در این زمینه در استان وجود نخواهد داشت، کرونا می‌گذرد اما این خاطره کمک و همدلی باقی خواهد ماند و در تاریخ به ثبت خواهد رسید.
 
انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۱۲:۰۱

7 May 2020