۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۴۴۴۹۷
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خبر داد

کمک بیش از 11 میلیاردی به آسیب‌دیدگان از کرونا در چهارمحال و بختیاری/ادامه رزمایش کمک مومنانه تا نابودی ویروس کرونا

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: برآورد کمک‌های نقدی و غیرنقدی ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است که به همت مردم این استان جمع‌آوری شده است.
کمک بیش از 11 میلیاردی به آسیب‌دیدگان از کرونا در چهارمحال و بختیاری/ادامه رزمایش کمک مومنانه تا نابودی ویروس کرونا
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری صبح امروز در حاشیه مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعزام کاروان‌های مردمی درقالب ۷۰ خودرو برای توزیع کمک‌ها در بین آسیب‌دیدگان کرونا از اقداماتی است که قرار است در دومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان چهار محال و بختیاری  انجام شود.

وی تصریح کرد: این کمک ها توسط بسیجی‌ها، هلال احمر و بهزیستی جمع‌آوری شدند و در شهرستان‌های مورد هدف توزیع می‌شود.

سردار اکبری ادامه داد: دومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه روز شنبه به مناسبت میلاد امام حسن (ع) از ساعت ۱۵ تا ۱۹ هم‌زمان در سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرحله اول این رزمایش ۴۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی جمع‌آوری و در بین‌ آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شد عنوان کرد: در مرحله دوم رزمایش ۳۵ هزار بسته معیشتی دیگر بین نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری افزود: برآورد کمک‌های نقدی و غیرنقدی ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است که به همت مردم این استان جمع‌آوری شده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم چهارمحال و بختیاری همیشه و در همه صحنه‌ها حضور فعالی داشته‌اند گفت: این رزمایش با مرحله دوم تمام نمی‌شود و تا زمانی که ویروس کرونا وجود دارد کمک‌های مومنانه نیز ادامه خواهد داشت.

سردار اکبری در پایان خاطرنشان کرد: مردمی که از ویروس کرونا آسیب دیده‌اند می‌توانند در پایگاه‌های مختلف، نواحی مقاومت، دفاتر ائمه جمعه، هلال احمر، کمیته امداد و بهزیستی رجوع کنند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۱۵:۵۸

7 May 2020