کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

در رزمایش کمک مومنانه حق مطلب را ادا کنیم/پایگاه های بسیج در شناسایی افراد نیازمند از هیچ تلاشی دریغ نکنند

17 ارديبهشت 1399 ساعت 20:17

حجت الااسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: پایگاه های محلات باید افراد نیازمند را شناسایی کرده و آن ها را پالایش کنند تا بتوانیم بسته های معیشتی را بین آن ها تقسیم کنیم.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت الااسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری  عصر امروز در  جلسه هماهنگی رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه اظهار کرد :  در راستای رزمایش کمک مومنانه همه ما مسئولیم و یکی از دغدغه های من این است که در این ماه مبارک رمضان یک کار بسیار زیبا شکل گیرد.

وی با اشاره به اینکه اگر خانواده ای به هر دلیلی محروم مانده است وظیفه ما است که آن را شناسایی کنیم اظهار کرد: افراد نیازمندی که کرونا آسیب دیده اند را باید شناسایی کنیم.

حجت الااسلام نکونام با اذعان بر اینکه ویروس کرونا درآمد اقشار را پایین آورده است عنوان کرد: همه  متولیان امر باید در راستای رزمایش کمک مومنانه پر دغدغه باشند و نباید از جانب ما هیچ کوتاهی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه پایگاه ها نقش مهمی در شناسایی افراد نیازمند دارند گفت: پایگاه های محلات باید افراد نیازمند را شناسایی کرده و آن ها را پالایش کنند تا بتوانیم بسته های معیشتی را بین آن ها تقسیم کنیم.

حجت الااسلام نکونام بیان داشت: نرم افزاریی که طراحی شده به راحتی می تواند با گرفتن کد ملی افراد،  30 هزار نفر را شناسایی و پلایش کند و از هم پوشانی نیز جلوگیری کرد.

وی یادآور شد: چنانچه گروهی اضافه بر سازمان و خارج از قرارگاه رزمایش همدلی قصد کمک دارد ما استقبال می کنیم و مانع آن ها نمی شویم.
 
انتهای پیام/1020ج
 
 
 
 


کد مطلب: 44493

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44493/رزمایش-کمک-مومنانه-حق-مطلب-ادا-کنیم-پایگاه-های-بسیج-شناسایی-افراد-نیازمند-هیچ-تلاشی-دریغ-نکنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir