کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛

جلوه‌های زیبای همدلی و نوع‌دوستی مردمان بام ایران از قاب شبکه‌های سراسری به تصویر کشیده می‌شود

17 ارديبهشت 1399 ساعت 20:19

یوسف افشاری‌نیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، گفت: جلوه‌های زیبای همدلی و نوع‌دوستی مردمان بام ایران در رزمایش مواسات و کمک مومنانه از قاب شبکه‌های سراسری به تصویر کشیده می‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز، یوسف افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با تقدیر از ایثار و نوع‌دوستی مردم و مسیولین استان در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و برگزاری رزمایش مواسات و کمک‌ مومنانه، گفت: جلوه‌های زیبای این اقدام جهادی از شبکه‌های استانی و ملی به تصویر کشیده می‌شود.

یوسف افشاری‌نیا افزود: طبق برنامه زمان‌بندی شده، رزمایش مواسات و کمک مومنانه چهارمحال و بختیاری نیز جز 21 استان منتخب در ارتباط زنده تصویری با شبکه‌های سراسری است.

وی بیان کرد: این ویژه برنامه به طور زنده و مستقیم روز شنبه 20 اردیبهشت‌ماه از ساعت 15 لغایت 19 در فواصل مختلف از شبکه‌های یک، سه و پنج سیما به روی آنتن خواهد رفت.

لازم به ذکر است مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور روز شنبه 20 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 44492

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44492/جلوه-های-زیبای-همدلی-نوع-دوستی-مردمان-بام-ایران-قاب-شبکه-های-سراسری-تصویر-کشیده-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir