۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۴۴۴۹۱
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل خبرداد؛

شور و شعف اردلی ها در رزمایش کمک مومنانه /توزیع 700 بسته معیشتی در اردل

سيد محمود موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل گفت: اولين مرحله از توزيع بسته هاي غذايي در قالب رزمايش مواسات و همدلي و کمک هاي مومنانه همزمان با ميلاد امام حسن مجتبي (ع) در اين شهرستان برگزار مي شود.
شور و شعف اردلی ها در رزمایش کمک مومنانه /توزیع 700 بسته معیشتی در اردل
سيد محمود موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اين خبرگفت: پس از بيانات مقام معظم رهبري در روز نيمه شعبان مبني بر به راه انداختن رزمايش گسترده کشوري براي مواسات و همدلي و کمک مؤمنانه به نيازمندان و فقرا، خيرين شهرستان اردل روحيه ايثارگري و انفاق خود را به نمايش گذاشتند و با تمام توان وارد عرصه شدند که تاکنون کمک هاي بسيار خوبي جمع آوري شده است.

موسوي افزود: بر همين اساس تاکنون بالغ بر  700 سبد کالا شامل گوشت، برنج، روغن، حبوبات و ... به ارزش 280 ميليون تومان  تهيه  و همزمان با ميلاد امام حسن مجتبي (ع)، در مرحله اول  رزمايش کمک مومنانه  بين نيازمندان و آسيب ديدگان ناشي از کرونا توزيع خواهد شد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در پايان با اشاره به اقدامات گروهاي جهادي در ابتداي شروع کرونا تا کنون بيان کرد:هم اکنون 14 گروه جهادي در شهرستان اردل در خط مقدم مقابله با ويروس کرونا در حال فعاليت و خدمت رساني به مردم مي باشند.
 
انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۱۱:۵۵

7 May 2020