۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۴۴۴۸۸
فرمانده سپاه لردگان خبر داد:

بخشش ۶۰۰ ميليون توماني اجاره‌بها در لردگان/ ۲۵۰۰ بسته معيشتي توزيع مي‌شود

عباس رحيمي فرمانده سپاه شهرستان لردگان از توزيع ۲۵۰۰ بسته معيشتي در بين نيازمندان در روزهاي آتي خبر داد و گفت: با رايزني گروه‌هاي جهادي با صاحبان منازل و مغازه‌دارها، ۵۰۰ تا ۶۰۰ ميليون از اجاره‌بهاي منازل و مغازه‌دارها بخشيده شد.
بخشش ۶۰۰ ميليون توماني اجاره‌بها در لردگان/ ۲۵۰۰ بسته معيشتي توزيع مي‌شود
 عباس رحيمي فرمانده سپاه ناحيه لردگان در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشت: مبارزه با ويروس کرونا از همان روزهاي ابتدايي در شهرستان لردگان به همت اعضاي بسيج و نهادهاي مردمي شهرستان در دستور کار قرار گرفت و به همين منظور طرح غربالگري و تب‌سنجي در 14 ايستگاه ورودي شهري با 250 نفر از بسيجيان اجرا شد.

فرمانده سپاه شهرستان لردگان تصريح کرد: از 9 اسفند ماه تا هفته گذشته فعاليت سمپاشي و گندزدايي معابر به صورت شبانه توسط 10 گروه جهادي شامل 150 نفر نيروي بسيجي اجرا شد که البته اين ضدعفوني تنها مربوط به شهرها نبوده،  بلکه معابر روستاها ضدعفوني و به مردم روستاها، ماسک رايگان اهدا شد.

رحيمي اظهار کرد: همچنين بسيجيان و گروه‌هاي جهادي داوطلب روزانه در 15 کارگاه توليدي، ماسک توليد مي‌کردند که در مجموع بيش از 200 هزار ماسک در اين شهرستان توليد شد و مدافعين سلامت در لردگان،  300 الي 400 کيلو آب هويج در ميان بيماران و پرستاران بيمارستان شهداي شهر لردگان توزيع کردند.

وي در ادامه گفت: به منظور کمک به آسيب‌ديدگان ويروس کرونا، در رزمايش مواسات و کمک مومنانه دو هزار و 500 بسته معيشتي تهيه شده است که تا پايان هفته بين نيازمندان توزيع خواهد شد و همچنين مبلغ 90 ميليون تومان نيز توسط کمک‌هاي مردمي جمع‌آوري شده که بسته‌هاي معيشتي ديگري در حال آماده‌سازي است.

وي اشاره داشت: گروه‌هاي جهادي با رايزني ميان صاحبان منازل و مغازه‌دارها توانستند 500 الي 600 ميليون تومان از هزينه‌هاي اجاره‌بهاي منازل و مغازه‌ها را در حمايت از مردم آسيب‌ديده از ويروس کرونا را کاهش دهند.

رحيمي گفت: بيمارستان صحرايي مجهز به تمامي امکانات از جمله 60 تخت به منظور استفاده از بيماران کرونايي تدارک ديده شده بود که خوشبختانه مورد استفاده قرار نگرفت. در اين مدت راه‌هاي متصل به مناطق گردشگري تحت کنترل بود و از ورود مسافران و افراد غير بومي به شهرها و روستاها جلوگيري مي‌شد.

فرمانده سپاه لردگان در پايان با بيان اينکه در حال حاضر در شهرستان لردگان شيوع ويروس کرونا مسير نزولي را در پيش دارد افزود: به شکرانه اين نعمت در روز ميلاد امام حسن( ع) سه نانوايي منتخب شهر نان صلواتي در اختيار مردم مي‌گذارند.


انتهاي پيام/630 ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۰۱:۵۳

6 May 2020