۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۴۴۴۸۶
مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

انسان سازی وظیفه خطیر معلمین است /روحیه جهادی معلمین هر روز بیشتر از دیروز

فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: همه این فعالیت ها یک نوید و یک مسئولیت خطیر برای ما دارد که مسئولیت ما خیلی بیشتر از گذشته باشد و امروز روحیه جهادی ما باید خیلی بیشتر از گذشته باشد.
انسان سازی وظیفه خطیر معلمین است /روحیه جهادی معلمین هر روز بیشتر از دیروز
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در جمع فرهنگیان گفت:  این ایام واقعا بامسماست و ما به معلم شهید مرتضی مطهری اقتدا می کنیم.

وی  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 4هزار شهید فرهنگی کشور و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، هفته معلم را تبریک گفت و  افزود: امروز یک حرکت زیبا شکل گرفت و فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به همراه عزیزان و یارانش در اداره کل آموزش و پرورش حضور پیداکردند و از مقام شامخ معلم تقدیر کردند که جای تشکر دارد.

فرحناز قائدامینی با اشاره به ایام بزرگداشت مقام معلم و شهادت معلم دلها و معلم اخلاق و عمل، گفت:  این ایام واقعا بامسماست و ما به معلم شهید مرتضی مطهری اقتدا می کنیم. ان شاءالله که در جایگاه معلمی وظیفه خودمان را بتوانیم به خوبی انجام دهیم.

وی به شرایط همدلی و همبستگی در کشور اشاره کرد و ادامه داد: همدلی، همراهی و همبستگی باعث شده پویایی و نشاط و روحیه جهادی در معلمان به خانواده ها تسری داشته باشد.

این مقام مسئول، گفت: همه عزیزان نگاه ویژه ای نسبت به معلم دارند و این نگاه به صدر نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی برمی گردد که خود ایشان نگاه ویژه ای به معلم دارند و همین نگاه به تمام سطوح جامعه تسری پیدا کرده است و همه به نوعی مقام شامخ معلم را تبریک می گویند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری افزود: همه این فعالیت ها یک نوید و یک مسئولیت خطیر برای ما دارد که مسئولیت ما خیلی بیشتر از گذشته باشد و امروز روحیه جهادی ما باید خیلی بیشتر از گذشته باشد.

وی به حضور فرهنگیان و معلمان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: معلمان زمان جنگ پای دفاع از میهن ایستادند، زمان انتخابات  و هر زمانی که نیاز باشد حضور دارند و امروز هم در کارهای جهادی حضور پیداکردند.
قائدامینی افزود: امیدوار هستیم معلمین که وظیفه خودشان انسان سازی است، انسان های بااخلاق، با تخصص و با تعهد را تربیت کنند که در موفقیت و پیشرفت کشورمان بتوانند تأثیرگذار باشند.

وی گفت: اگر جامعه تعلیم و تربیت در این فرآیند خدمت گزاری موفق باشد، قطعاً تمامی قسمت های جامعه هم می توانند به موفقیت، بالندگی و رشد برسند.

این مقام مسئول خطاب به بازنشستگان حاضر در مراسم اظهار کرد: ما به تجربیات ارزشمند شما در تربیت نسل جوان نیاز داریم و شما همیشه معلم هستید. ما همواره نیازمند فکر شما هستیم.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۳۰:۰۲

6 May 2020