۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۴۴۴۸۳
فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

جوهره هدایت و رهبری، ویژگی بارز معلمان است

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری جوهره هدایت و رهبری در وجود معلمان را از ویژگی‌های بارز این قشر در جامعه دانست و گفت: ارتباط و همدلی بسیار خوب بین مجموعه سپاه و آموزش و پرورش وجود دارد.
جوهره هدایت و رهبری، ویژگی بارز معلمان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری صبح امروز به همراه جمعی از مسئولین سپاه استان با حضور در اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، هفته معلم را تبریک گفته و از زحمات فرهنگیان استان تجلیل کرد.

وی در جمع پیشکسوتان و معلمان و جامعه تعلیم و تربیت، با گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز و  4هزار شهید فرهنگی کشور و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، هفته معلم را تبریک گفت و با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره بازنشستگان سپاه، گفت: شما عزیزانی که 30 سال خدمت صادقانه انجام داده‌اید، بازنشسته نیستید، بلکه وابستگان و پیشکسوتان اداره آموزش و پرورش هستید.



سردار اکبری، با اشاره به مشارکت فرهنگیان و رئیس اداره کل آموزش و پرورش استان در امور خیر، اظهار کرد: هرچند شیوع ویروس منحوس کرونا یک سری مشکلاتی برای ما و دنیا ایجاد کرد، اما فرصت‌هایی را هم بوجود آورد که یکی از این فرصت‌ها، کار جهادی در آموزش و پرورش بود، که ارتباط با دانش آموزان قطع نشد و با استفاده از فضای مجازی، آموزش دانش آموزان ادامه یافت.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مبنی‌بر انجام رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه برای باقی گذاشتن خاطراتی خوش در ذهن مردم، خاطرنشان کرد: در استان ما بحمدالله به خوبی مرحله اول و دوم رزمایش انجام شد و رکورد دوره‌های گذشته در ارتباط با کمک مردم به زلزله زدگان و سیل‌زدگان‌زده شد و شاهد هستیم که معلمان عزیز هم کمک‌های معیشتی و غیرنقدی خوبی انجام دادند که به دست نیازمندان خواهد رسید.



سردار اکبری، جوهره هدایت و رهبری در وجود معلمان را از ویژگی‌های بارز این قشر در جامعه دانست و گفت: ارتباط و همدلی بسیار خوب بین مجموعه سپاه و آموزش و پرورش وجود دارد که در سال گذشته طرح‌های خوبی ازجمله؛ طرح شهید بهنام محمدی، طرح شهید فهمیده و اردوهای راهیان نور که سرآمد همه برنامه‌هاست و کار سنگین و میدانی است با موفقیت اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در جمع شما عزیزان حضور پیداکردم تا ضمن خداقوت قدردانی داشته باشم از همه معلمان عزیز که زحمات بسیار زیادی کشیدند و موفقیت‌های خوبی را بوجود آوردند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۳۶:۳۱

6 May 2020