۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۴۴۴۷۹
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بروجن خبر داد:

علم‌آموزی 15 هزار دانش‌آموز بروجنی در شبکه آموزشی "شاد"

عیسی علوی رئیس آموزش و پرورش شهرستان بروجن، گفت: 15 هزار دانش‌آموز دختر و پسر بروجنی محتوای علمی و آموزشی را در شبکه دانش‌آموزی "شاد" دریافت می‌کنند.
علم‌آموزی 15 هزار دانش‌آموز بروجنی در شبکه آموزشی "شاد"
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، با اشاره به ضرورت تداوم جریان آموزشی در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا، گفت: فعالیت رسمی 15 هزار دانش آموز دختر و پسر بروجنی در شبکه "شاد" آغاز شده است.
 
عیسی علوی، بیان کرد: هم‌اکنون 17 هزار و 256 دانش آموز در مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و کار و دانش در بروجن مشغول به تحصیل بوده که 876 دانش‌آموز موفق به عضویت در شبکه آموزشی شاد نشده‌اند.
 
وی از پوشش 90 درصدی دانش‌آموزان از طریق آموزش مجازی خبر داد و افزود: سایر دانش‌آموزان که به اینترنت و فضای مجازی دسترسی ندارند از طریق تهیه بسته‌های یادگیری مهارت‌محور (درس‌نامه، CD و...) پوشش داده شده‌اند.
 
رئیس آموزش و پرورش بروجن ارائه آموزش‌های مجازی به صورت سیستماتیک و منسجم، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان، ذخیره برنامه‌ها و فعالیت‌ها، نظارت بر نحوه عملکرد معلمان و دبیران و... را از مهم‌ترین مزایای بهره‌گیری از اپلیکیشن داخلی و اختصاصی "شاد" عنوان و اضافه کرد: 651 مدیر و معلم‌درس وظیفه آموزش دانش‌آموزان را به صورت مجازی برعهده دارند.
 
عیسی علوی، گفت: آموزش برخط تا رفع موانع موجود و اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.
 
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۳۵:۴۷

5 May 2020