۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۴۴۴۶۶
منتخب مردم لردگان در مجلس مطرح کرد:

جهاد دانشگاهي؛ پيشرو در تحقيق و پژوهش

منتخب مردم لردگان در مجلس گفت: جهاد دانشگاهي با کار جهادي گام‌هاي موثري در رفع مشکلات کشور برداشته و قطعا با حمايت مجمع نمايندگان مي‌تواند در استان نيز بيش از پيش تاثيرگذار باشد.
جهاد دانشگاهي؛ پيشرو در تحقيق و پژوهش
به گزارش جهانبین نیوز؛ رئيس جهاد دانشگاهي چهارمحال‌ و بختياري با منتخب مردم لردگان و خانميرزا در مجلس يازدهم ديدار کرد.
 
سيروس رضايي، رئيس جهاد دانشگاهي استان چهارمحال‌و بختياري، در اين ديدار با تشريح فعاليت‌ها و دستاوردهاي جهاد دانشگاهي استان خواستار حمايت نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي از اين نهاد انقلابي شد و بیان داشت: دغدغه جهاد دانشگاهي استان کمک به توسعه و پيشرفت استان با استفاده از ظرفيت‌هاي اين نهاد انقلابي در حوزه‌هاي آموزشي، پژوهشي، فرهنگي، اشتغال و تجاري‌سازي فناوري است که همه اين ظرفيت‌ها مي‌تواند در پيشبرد اهداف استان موثر باشد.

در ادامه این دیدار حسين باميري، منتخب مردم لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي، جهاد دانشگاهي را پيشرو در تحقيق و پژوهش دانست و تاکید کرد: جهاد دانشگاهي با کار جهادي گام‌هاي موثري در رفع مشکلات کشور برداشته و قطعا با حمايت مجمع نمايندگان مي‌تواند در استان نيز بيش از پيش تاثيرگذار باشد.

باميري با تاکيد بر حمايت از جهاد دانشگاهي اضافه کرد: چه در سطح استان و چه در سطح کشور آماده کمک و حمايت از جهاد دانشگاهي بوده و قطعا در مجلس نيز از اين نهاد حمايت خواهم کرد.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۳۱:۱۸

4 May 2020