۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۴۴۶۳
رئیس گروه ورزش بانوان چهارمحال و بختیاری:

دستِ بالای بانوان ورزشکار چهارمحال و بختیاری در عرصه‌های کشوری و جهانی

رئیس گروه ورزش بانوان چهارمحال و بختیاری گفت: در سال ۹۸ تعدادی از بانوان ورزشکار این استان توانستند با شایستگی در مسابقات بین‌المللی و کشوری حاضر باشند و مقام‌های قابل توجهی کسب نمایند.
دستِ بالای بانوان ورزشکار چهارمحال و بختیاری در عرصه‌های کشوری و جهانی
سوسن تمدن رئیس گروه ورزش بانوان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: در سال ۹۸ تعدادی از بانوان ورزشکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات برون‌مرزی راه پیدا کردند.

وی با اشاره به حضور طناز نصیری در مسابقات بین‌المللی کونگ فو و کسب مدال طلای مسابقات جهانی، افزود: نیلوفر مختارپور، ووشوکار این استان نیز در مسابقات آسیایی برونئی حضور داشت که موفق به کسب مدال نشد.

رئیس گروه ورزش بانوان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سمیه یزدانی اولین بانویی بود که توانست در رشته دوچرخه‌سواری در مسابقات آسیایی و  مسابقات بین‌المللی جاده حاضر شود و در مسابقات آسیایی ۲۰۱۹ در کشور ازبکستان مدال برنز را کسب نماید.

تمدن عنوان کرد: غزاله بنی‌طالبی دیگر بانوی قهرمان چهارمحال و بختیاری است که در رشته فوتبال در مسابقات بین‌المللی در روسیه مقام دوم و در مسابقات کاپ آسیا در کشور ازبکستان نیز مدال نقره را کسب کند.

رئیس گروه ورزش بانوان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امسال ۲۹ تیم از بانوان در المپیاد استعدادهای برتر در کشور حضور داشتند و مقام‌هایی را نیز کسب نمودند.

وی به تیم‌های چهارمحال و بختیاری، حاضر در لیگ‌های مختلف کشوری اشاره و اضافه کرد: ازجمله تیم‌های حاضر در لیگ‌ها می‌توان به تیم فوتبال ساحلی شهید نوروزی چلیچه حاضر در سطح لیگ برتر، تیم فوتسال دریژنو فرخشهر در لیگ برتر، تیم فوتسال شهرکرد در لیگ دسته یک، فوتسال لردگان ،دوچرخه‌سواری کوهستان در سطح لیگ برتر، دو و میدانی در لیگ برتر و لیگ طلایی، تیم بسکتبال در لیگ دسته یک، تیم تنیس، دو و میدانی و کاراته وان و تکواندوو اسکیت اشاره کرد.

تمدن با تاکید بر اینکه در بخش بانوان استان میزبان ۱۴دوره مسابقات کشوری هفت اردوی تیم ملی و ۱۰ دوره لیگ کشوری بوده، یادآور شد: این میزبانی‌ها در رشته‌های قایقرانی، ووشو، رزمی، تنیس، فوتبال، دو و میدانی، فوتسال، کونگ‌فو و... بودند، طی این میزبانی‌ها ۳ هزار و ۴۲۳ نفر در قالب  ۲۷۳ تیم در این استان حاضر شدند.

رئیس گروه ورزش بانوان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در حال حاضر ۱۹ نفر از بانوان این استان عضو ثابت تیم ملی هستند، ۴۶ نفر به اردوهای تیم ملی دعوت شدند، ۶۷۴ مقام انفرادی و ۳۱ مقام تیمی کسب شد و ۱۸۹ تیم به مسابقات کشوری اعزام شدند.

به گزارش جهانبین نیوز چهارمحال و بختیاری  با بیش از ۱۶ هزار ورزشکار سازمان یافته می‌تواند به‌عنوان یکی از استان‌های با استعداد و پتانسیل‌‌دار در رشته‌های مختلف ورزشی می‌باشد، این استان به‌واسطه ارتفاعی که از سطح دریا دارد، شرایطی بسیار مناسب برای ورزش‌های هوازی و استقامتی  ورزشکاران فراهم می‌سازد.

انتهای پیام/1056ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۵۰:۳۱

4 May 2020