۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۴۴۴۵۷
بوکسور چهارمحال و بختیاری از دغدغه‌هایش می‌گوید:

بی‌مهری مسئولان با بوکسور چهارمحالی

علی جمالی جوان اهل چهارمحال و بختیاری است که توانسته در رشته بوکس موفق شود اما همچون سایر ورزشکاران دغدغه‌های جدی برای ادامه ورزش دارد.
بی‌مهری مسئولان با بوکسور چهارمحالی
به گزارش جهانبین نیوز، علی جمالی جوان اهل استان چهارمحال و بختیاری است که توانسته با استعدادی که از خود نشان داده در رشته بوکس، موفق ظاهر شود.

این جوان ۲۳ ساله چهارمحال و بختیاری که اخیرا در مسابقات بوکس جام احمد کومرت ترکیه موفق به کسب مدال برنز شده است در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از دغدغه‌های خود می‌گوید.

این جوان با اشاره به حضورش در تیم ملی بوکس در رده‌های سنی مختلف، گفت: علی جمالی هستم، از سال 92 ورزش بوکس را آغاز کردم و این ورزش از طریق یکی از دوستانم به من معرفی شد.

این بوکسور اهل چهارمحال و بختیاری افزود: چند ماهی از ورودم به ورزش بوکس نمی‌گذشت که به مسابقات کشوری اعزام و در همین مسابقات موفق به کسب مدال طلای کشوری در رده نوجوانان شدم.



او ادامه می دهد : در رده سنی جوانان موفق به کسب مدال طلای دسته سنگین، وزن 91 کیلوگرم شدم، سال بعد از این مسابقات به رقابت‌های جام احمد کومرت در کشور ترکیه اعزام شدم و متاسفانه در بازی ماقبل فینال نتیجه را به حریف گرجستانی واگذار کردم و مقام چهارم را کسب کردم.

جمالی می گوید: مدتی به دلیل عدم همکاری دانشگاهی که تحصیل می‌کردم از ورزش فاصله گرفتم، بعد از آن به خدمت سربازی اعزام شدم و حالا بعد از اتمام سربازی مجددا در رده سنی بزرگسالان ورزش بوکس را ادامه می‌دهم.

این ورزشکار گفت: امسال به تیم ملی بزرگسالان بوکس دعوت و در دسته سنگین وزن به مسابقات جام احمد کومرت ترکیه اعزام شدم، این مسابقات بین ورزشکارانی از سه قاره آسیا، آفریقا و اروپا از 11 کشور برگزار شد و من توانستم مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کنم.



او می گوید: حریفان اصلی من در رقابت‌های جام احمد کومرت از کشور دانمارک و ترکیه بودند که متاسفانه به دلیل برخی مسائل درخصوص داوری و همچنین میزبان بودن ترکیه مسابقه را به حریف ترک خود واگذار کردم، در این سری از مسابقات در حق بسیاری از بوکسورهای تیم ملی ایران اجحاف شد.

جمالی گفت: به موازات پرداختن به ورزش بوکس در ورزش‌های دیگر همچون کیک‌بوکسینگ هم فعالیت دارم و در مسابقاتی که به میزبانی شهر اهواز برگزار شد، توانستم مدال برنز را کسب کنم، همچنین در مسابقات نیوفول کنتاکت نیز موفق به کسب مدال طلای کشوری شدم.

این بوکسور چهارمحالی گفت: در حال حاضر خودم را برای مسابقات پاریس جهت کسب سهمیه المپیک آماده می‌کنم و امیدوارم با تلاش خودم و حمایت مسؤولان ورزش استان بتوانم سهمیه المپیک را کسب کنم.

جمالی به انتظاراتی که از مسؤولان ورزش چهارمحال و بختیاری دارد، اشاره می کندو می گوید: توقع من از این مسؤولان تنها و تنها توجه است، فردی که در ورزش سمتی دارد باید حداقل خودش ورزشکار بوده یا باشد تا مشکلات ورزشکاران را درک کند.

جمالی از مسؤولان هیأت بوکس چهارمحال و بختیاری گلایه کرد و گفت : از وقتی از مسابقات ترکیه بازگشتم هیچ کس از هیأت با من تماس نگرفت، زمانی هم که در اردو تیم ملی بودم کسی جویای حال من نشد.



این ورزشکار چهارمحالی ادامه می دهد: بوکس یک ورزش با سطح بسیار بالا است و ورزشکارانی بسیار حرفه‌ای در این ورزش فعالیت دارند، اما متاسفانه بسیاری از بوکسوران در مضیقه هستند.

او می گوید:همه شرایط روحی و جسمی باید برای یک بوکسور که قرار است در مسابقات کشوری یا بین‌المللی شرکت کند فراهم باشد.

جمالی گفت: در حال حاضر استعدادهای فراوانی در رشته‌های مختلف ورزشی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، اما بسیاری از این استعدادها به دلیل مشکلات عدیده‌ای که پیشِ روی آن‌ها قرار دارد یا ورزش را کنار گذاشتند یا از ادامه آن دل‌سرد شدند.

انتهای پیام/۱۰۵۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۵۱:۴۹

4 May 2020