۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۴۴۴۳۶
فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام :

تلاش کارگران در سال جهش تولید روحیه بخش است

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در آئین تجلیل از کارگران نمونه شرکت فولاد تاراز، گفت: تلاش کارگران در سال جهش تولید روحیه بخش است.
تلاش کارگران در سال جهش تولید روحیه بخش است
به گزارش  جهانبین نیوز ؛ فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به همراه مدیران کل کار و رفاه اجتماعی و صمت استان چهارمحال و بختیاری با حضور در کارخانه تولید ورق خودرو در شهرک صنعتی شهرکرد به مناسبت هفته کار و کارگر و گرامیداشت سالروز بسیج کارگری، از زحمات این قشر تلاشگر در عرصه تولید تقدیر کرد.

سردار علی محمد اکبری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام عزیز و شهدای عرصه صنعت و جامعه کارگری، بویژه سردار شهید حسینعلی ترکی شهید شاخص جامعه کارگری استان چهارمحال و بختیاری، هفته کار و سالروز بسیج کارگری را تبریک گفت.

وی، در جمع مدیران و کارگران کارخانه تاراز، به  فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و نگاه ویژه معظم له به قشر کارگر و اهمیت کار در جامعه اشاره کرد و افزود: در شرایطی که تحریم وجوددارد و بیماری کرونا نیز شیوع پیدا کرده، اما با رعایت همه پروتکل ها، در سال جهش تولید در محل کار حاضر شده اید تحسین برانگیز است.

سردار اکبری، خاطرنشان کرد: بخش عمده ای از تحقق شعار سال برعهده کارگران و کارخانجات صنعتی است و به مناسبت هفته کارگر و عرض خداقوت در جمع شما حاضر شدیم تا به خاطر این کار سنگین و ارزشمندی که هم نیاز داخلی و هم صادرات را با موفقیت های خوبی که داشتید تأمین می کنید تقدیر کنیم.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ، تلاش کارگران در سال جهش تولید را روحیه بخش دانست و اظهار کرد: از لحظه ورود به این کارخانه روحیه گرفتیم، از کار و تلاش کارگران این مجموعه، از حجم و انبوه کار تولیدی که در کشور نیز بی نظیر می باشد.

سردار اکبری، برنامه های توسعه ای این کارخانه برای آینده را امیدوار کننده دانست و گفت: این عزیزان نشان دادند که با کار و تلاش تحریم بی اثر می شود.

مدیر کارخانه تاراز نیز با تقدیر از حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و مسئولین در این کارخانه به مناسبت هفته کارگر تشکر کرد و گفت: هرچند شیوع ویروس کرونا شرایط را مقداری سخت کرد؛ اما درس های خوبی از آن گرفتیم و نشان دادیم که می توانیم از کرونا که مصیبت بود، یک فرصت بسازیم.

مهندس بزرگی افزود: در شرایط شیوع کرونا، اثبات کردیم که بنی آدم اعضای یکدیگرند و اثبات شد که کشور ما، ارزشمندترین جوانان تاریخ را به خودش دیده و یادمان داد هرچند جنگ تمام شد، اما سربازان ما تمام نشدند و اگرچه قیافه ها تغییر کرده ولی همتشان تغییر نکرده است.

وی، تصریح کرد: امروز به مناسبت روز کارگر جمع شدیم تا از دستان پرتوان عزیزترین برادران من در شرکت فولاد تاراز که در سال گذشته با همت و بزرگواری کار کردند و در پناه راهنمایی مدیران مجرب با رکورد 150 هزار تن تولید سال را به پایان بردند تشکر کنیم.

مهندس بزرگی از کیفیت بالای 99درصدی تولیدات کارخانه ورق فولاد تاراز نیز خبر داد و گفت: 99و 47درصد تولید این کارخانه درجه یک بوده که در بدترین شرایط بازار نیز رکورد فروش را داشته ایم.

وی، تأکید کرد: در سال 98 موفق شدیم 20درصد تولیدات کارخانه را افزایش دهیم و با غلبه بر مشکلات علی رغم تعطیلی دوماهه، به پیش بینی های انجام شده دست یافتیم.

مدیر این واحد تولیدی افزود: برای امسال که سال جهش تولید است، افزایش 20درصدی تولید پیش بینی می کنیم، یعنی 180 هزار تن محصول تولید خواهیم کرد و بعنوان یک سرباز در عرصه صنعت وظیفه خود را انجام می دهیم.

مهندس بزرگی، از طرح توسعه ای کارخانه تولید ورق فولاد نیز طی کمتر از دو سال آینده خبر داد و گفت: با اجرای طرح اسیدشویی و نبرد سرد با سرمایه گذاری 800میلیارد تومان، اشتغال 300 نفر به صورت مستقیم خواهیم داشت.

وی، افزود: این طرح توسعه ای، مزیت رقابتی ما را در سطح بین المللی به شدت افزایش می دهد و حجم صادرات نیز اضافه خواهد شد، که در آینده اشتغال غیرمستقیم 700 تا 800 نفر را ایجاد می کند.

گفتنی است: در این روز با اهدای لوح و هدیه از 14 کارگر نمونه کارخانه ورق فولاد تاراز شهرکرد با حضور سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و مدیران کل کار و رفاه اجتماعی و صمت استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۴۴:۰۳

30 Apr 2020