۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۴۴۳۱
سرپرست شهرداری شهرکرد خبر داد

توزیع ۶۰۰ بسته بهداشتی بین کارکنان و کارگران شهرداری شهرکرد

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: به‌منظور پیشگیری هرچه بیشتر از خطر شیوع ویروس کرونا، بیش از ۶۰۰ بسته بهداشتی بین کارکنان و کارگران این شهرداری توزیع شد.
توزیع ۶۰۰ بسته بهداشتی بین کارکنان و کارگران شهرداری شهرکرد
محمدرضا امیدی سرپرست شهرداری شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: باتوجه به اینکه شهرداری یکی از پرتردد‌ترین ادارات می‌باشد و احتمال شیوع ویروس کرونا وجود دارد به همین منظور اقلام بهداشتی در بین کارکنان توزیع شد‌.

وی با بیان اینکه استفاده از تجهیزات بهداشتی و رعایت پروتکل‌های‌ بهداشتی توسط کارکنان و کارگران شهرداری ضروری است، افزود: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع شهروندان، برخی خدمات این سازمان به‌صورت الکترونیکی‌ ارائه می‌شود و درصورت ضرورت‌ به مراجعه، امورات خود را از میزخدمت پیگیری کنند.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه بسته‌های بهداشتی با مشارکت خیرین‌ خریداری شده است، بیان کرد: این بسته‌ها حاوی ماسک فیلتردار و ساده، الکل ۸۷ درصد، اسپری ضدعفونی‌کننده و دستکش می‌باشند که با اعتباری افزون‌بر ۳۰۰ میلیون ریال و با مشارکت خیرین تهیه شده است.

امیدی یادآور شد: شهروندان محترم پیش از ورود به این مجموعه ماسک و دستکش به همراه داشته باشند و به منظور جلوگیری از انتقال و تکثیر کرونا ویروس، طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از تجمع جدا خودداری نمایند.

انتهای پیام/1026ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۳۳:۵۹

29 Apr 2020