۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۴۴۴۳۰
فرماندار شهرستان بروجن؛

شمار افراد مبتلا به کرونا در شهرستان بروجن به 26 نفر رسید

مسعود ملکی فرماندار شهرستان بروجن، گفت: با شناسایی 2 مورد مثبت قطعی دیگر، شمار افراد مبتلا به کرونا در این شهرستان به 26 نفر رسید.
شمار افراد مبتلا به کرونا در شهرستان بروجن به 26 نفر رسید
فرماندار شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: از ابتدای شروع اپیدمی کرونا در کشور تاکنون از 121 بیمار بستری در بیمارستان و مراجعه‌کنندگان سرپایی به مراکز منتخب خدمات جامع سلامت شهرستان اقدام به نمونه‌گیری شده است.
 
مسعود ملکی، بیان کرد: با شناسایی 2 مورد مثبت قطعی دیگر، شمار افراد مبتلا به کرونا در شهرستان بروجن به 26 نفر رسید.
 
وی با اشاره به بهبودی کامل 87 بیمار مبتلا و ترخیص از بیمارستان ولی‌عصر (عج)، اضافه کرد: در حال حاضر 101 خانواده در قرنطینه خانگی بوده و آمار فوتی‌ها بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بروجن همان 6 نفر است.
 
رئیس قرارگاه زیستی شهرستان بروجن همچنین از انجام روزانه 5 تست PCR در مراکز منتخب شهرستانی خبر داد و افزود: با بهره‌گیری از این روش تشخیصی امکان شناسایی و درمان زودهنگام افراد مبتلا به کرونا فراهم شده است.
 
ملکی، گفت: وضعیت کرونا در شهرستان بروجن سفید نیست و زنجیره انتقال همچنان ادامه دارد، لذا کار را تمام شده نمی‌دانیم و با حساسیت بیشتر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را دنبال می‌کنیم.
 
وی تأکید کرد: لازم است شهروندان گرامی همچنان نسبت به رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک اهتمام جدی داشته باشند.
 
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۴:۱۷:۱۰

29 Apr 2020