۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۴۴۴۲۶
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل:

رمضان ماه جاري شدن زلال قرآن است برکوير دلها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل گفت: رمضان ماه استغفار زلال کردن دل با کلام وحي است.
رمضان ماه جاري شدن زلال قرآن است برکوير دلها
حجت الاسلام مرتضي داودي مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز پيرامون فضيلت ماه رمضان و نقش آن در وحدت بين مسلمانان، با اشاره به آيه شريفه " شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ" گفت:رمضان جزء مسائل جدايي ناپذير قرآن کريم است و علما در کتاب هاي مختلف بيان نموده اند که روزه برکات گسترده اي دارد و ماه مبارک رمضان؛ ماه قرآن، خودسازي و اصلاح و  تزکيه نفوس است.

داودي انس با قرآن را از برکات ماه رمضان خواند و گفت: در اين ماه مهماني خدا مغفرت، رحمت و برکت با عظمت و بي پاياني نصيب مهمانان خدا شده است که انس با قرآن از اين برکات بوده و از بهترين اعمالي است که در درگاه خدا پسنديده مي باشد.

وي با بيان اينکه  رمضان ماه استغفار زلال کردن دل با کلام وحي است خاطرنشان کرد: قرائت قرآن در ماه رمضان آن قدر اهميت دارد که پيامبر (ص) مي فرمايد: هر کسي يک آيه قرآن در ماه رمضان بخواند، خداوند ثواب يک ختم قرآن را به او مي دهد.

حجت الاسلام داودي در پايان با اشاره به برگزاري رزمايش کمک مومنانه گفت: کساني که توانايي مالي دارند در اين شرايط کرونايي مي‌توانند به خانواده‌هايي که نيازمند هستند و آسيب‌ديده‌اند کمک کنند چون ماه رمضان ماه کمک به فقرا و نيازمندان است.

انتهاي پيام1026ج /570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۲۰:۱۸

29 Apr 2020